twicedice Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 har fått ett virus som jeg plagest med å fjerne. symtomene: -978434 tusen nye prosesser -for masse pop ups -blue screen til bakrunnsbilde -det blinker kontunuelig et utropstegn nede til høyre på oppgave linjen har kjørt masse antivirus programmer uten at det hjalp noe serlig. fikk bort noen rare prosesser. har kjørt følgende programmer: -Ad-Aware SE Personal -PCBugDoctor -CCleaner -Spybot - Search & Destroy -norton (noe drit) -Ace Utilities og gjort noen online virusscan. vet ikke helt hva jeg skal gjøre. noen forslag? noen som vet om andre programmer som faktisk FIXER problemet? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 en annen feilmelding som kommer hele tiden.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå som det er så pass mye virus bør du formatére hele partisjonen og legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 nja.. det hørtest litt dramatisk ut Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du kan starte opp maskinen i sikkermodus eller kommandolinje. Eller du kan bruke redningsdisketter for norton antivirus(eller lignende) og kjøre i DOS og fjerne alle virus. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 jeg får prøve det Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 sikkerhetsmodus og antivirusprogram skal vel funke greit ja! Hvis itje så gjør som efikkan sier. Men hvis antall prosseser var seriøst så burde du vurdere å formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå