JULINGiKAKE Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heisann. Har tenkt å skifte vifte på mitt powercolor ati radeon 9800 pro fordi jeg har defekt vifte Har tenkt å kjøpe zalman vifte. Finnes det noen gode guider på nettet om hvordan man gjør dette. Eller kan noen gi meg trinnvis forklaring eller råd Takker for alle svar Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 zalman vifte? eller zalman kjøler? isåfall hvilken? zalman har i hverfall noen fine flash guider på sitt eget nettsted http://www.zalmanusa.com/usa/usa_index.asp Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Tenkte på vifte. Vil bare at kortet mitt skal ha bra nedkjøling Tror vifta jeg tenkte på heter zalman vf 700 Takk for linken. Var veldig grei den. En ting til jeg lurer på: Hvordan fjerner man den gamle vifta? Er litt redd for å ødelegge noe Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 For å fjerne viften fra kjøleren skrur du ganske enkelt ut de tre skruene som holder den på plass på kjøleren, etter det må du ta ut ledningen til vifta der den sitter fast i skjermkortet. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Hva med kjøleribba? er den limt fast? Har aldri gjort dette før og har lite lyst å gjøre en feil som kan ødelegge noe på kortet Har tenkt å sette på denne her Zalman Endret 14. mai 2005 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kjøleribba sitter fast med to "plastpinner", for å løsne disse finner du ganske enkelt fram en tang og klemmer på de fra baksiden av kortet, så de løsner og du får de løs. Det er ikke så forferdelig vanskelig egentlig, du må bare være tålmodig. Jeg ble dritstressa selv når jeg tok den av, klarte nemlig å smelle tanga inn i kortet, men det virka Så, ta deg tid... da går det bra. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 En stor takk til dere begge. Nå er jeg rede til å gå løs på skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå