Ostepølsa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Lurer på om det er noen andre enn meg som har kjøpt denne tv-en til 7995 på coop-prix Min konklusjon: Det er en pen TV med 1280x768 oppløsning og widescreen. Den innebygde tuneren er elendig, og er så dårlig at den ikke kan kalles en tuner. (ELENDIG! kvalitet!) Hvis du skal utnytte TV-en så må du kjøpe DVI/VGA kabel og kjøre den igjennom PC. Kvaliteten blir MYE bedre da (spesielt på film!) Den er også treg med å reagere, når man skifter kanal og setter på tekst-tv osv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) ikke kjøpt den, men virker ikke verst for prisen. ganske bra oppløsning og så det er smart å bruke den med en HTPC feks da ? en liten og fin pc som passer sammen med resten av stashet i stua under tven... Endret 13. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jupp, funker ganske bra til PC bruk. Men har du tenkt til å spille av film på denne tv-en uten pc eller en annen tuner, da er ikke dette skjermen for deg :!: kvaliteten blir rett og slett latterlig dårlig da. Har koblet min opp med Male/Male DVI kabel Funker bra Merker ikke spesielt mye etterslep heller, men det gjør vel mer trente øyne.. merker mer etterslep på mamma sin 17" LCD med 12ms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå