Farnell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har en gammel flight case stående! Driver en del med lydjobber rundt om kring+ at jeg spiller keyboard (midi) så jeg bruker pc'en en hel del til musikk. Har ødelagt en masse kabinetter ved å dra dem rundt over alt. Men nå! Jeg begynte med å tenke på hva pro. folka flyttet stuffet sitt i, og da kom jeg fra til nettop det. En Flight-case! Bilder kommer senere. Sorry for litt dårlig forklaring Til alle som ikke viste det fra før: Flight-case Er: en vanlig trekasse, bortsett fra at den normalt sett er bygget av 5-lags finer og at det har stål ramme. (altså ganske kraftige saker) Bruksområde: Brukes ofte av folk som gjør lyd-jobber\jobber og flytter lydudstyr (PA-anlegg, DJ utstyr). Tanken var da å ta en gammel flight-case og flytte en pc inn i den Min flight kase var opprinnelig en høyttaler, og har dimensjonene (ca. ) 60 cm x 40 cm x 40 cm. Ganske badass sak Håper med denne å kunne flytte pc-en over lengre strekk, uten at digre muskelbunter ødelegger min dyrebare pc ved å kaste den avgårde sammen med forsterkere og stroboer Endret 15. mai 2005 av Farnell Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er ikke helt sikker på om jeg forsto helt hva du mente her, men jeg gleder meg til bildene uansett (hvorfor poste "lenge" før du legger ut bilder?) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 enig med sigen. Worklogg uten bilder i første post er imo meningsløst og lite gjennomtenkt. Hva er forresten en flightcase ? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Enig med sigen og kverna... men, jeg gleder meg alikevel til å se hva dette er, og hva det blir til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 God, nyttig og pen implementering er alltid morsomt å se om det har en del smarte og fiffige løsninger, men alikevel ser pent ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå