jering Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvilket modem blir benyttet til Stars abonnement?Prestige 650R-T3, ADSL modem med innebygget ruter. Ruteren er ikke trådløs. Har en trådløs router som jeg bruker, den får en intern WAN-adresse fra modemet. Jeg vil slå av routerfunksjonen på modemet. Har prøvd default passord admin/1234, men kommer ikke inn. Start`s support har tatt kvelden nå. Noen som vet passordet? Start`s hjelpesider Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du kan jo også bare slå av router funksjonen i "routeren" din og kun bruke det som et accesspoint:) Lenke til kommentar
jering Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 admin/admin funket ikke. Har prøvd å ringe supporten deres (02375) mange ganger, men kommer aldri gjennom. De har heller ikke svart på mail sendt for 2 uker siden. Ingen som har vært borti samme problemstilling? Lenke til kommentar
jonm Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Start.no har nok skiftet passord, admin/1234 er standard. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Start.no har nok skiftet passord, admin/1234 er standard. Standard er root / 1234 på IP 192.168.1.1 Lenke til kommentar
jering Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Fikk omsider kontakt med support og de ga meg det. Var ikke et standard-passord, men et som var laget for min bruker. Elendig at jeg måtte spørre etter det, syns det skulle blitt sendt ut i post eller mail da jeg ble kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå