Gå til innhold

Kongeresultat på tentamene!

Perra1

Anbefalte innlegg

nerd... :whistle:

Man trenger så absolutt ikke å være nerd for å være flink på skolen. Jeg selv for eksempel, jobber nesten ingenting, men dette fikk jeg på tentamene i år:

GL HF på VGS. Irriterer meg grønn over ungdomsskoleelever som tror at fordi de sklir lett igjennom ungdomsskolen slipper å jobbe fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg går i 10. jeg oxxo, og misunner deg SÅÅÅÅ FÆLT!!!! :wee:

Håper på å overleve 4'eren i Matte jeg :(

:) Jeg stresser også med å overleve matten, får vanligvis 3'er! Damn som jeg suger i matte, huff :blush:

Men, HOWEVER, på siste eksamen, som var idag, muntlig matte, fikk jeg faen meg 5! Til å være meg er det HELT utrolig. Hadde 48t modellen, og sensor bet på at jeg hadde roen :D Så, fine den liksom :thumbup:

Og nå er jeg ferdig på skolen! Ungdomskolen er tilbakelagt!

Konge godt med ferie nå ass, virkelig! Laaang ferie!

Lenke til kommentar
K.R.L.: 6

Naturfag: 6

Samfunnsfag: 5

Er vel egentlig ikke mulig å ha tentamen i de der da men..

Joda, vi er sånn test-skole:

Du vil så absolutt ikke vite om all dritten vi gjennomgår :(

Tviler på at dere kan ha skriftlig eksamen i de fagene fordi.

Lenke til kommentar
GL HF på VGS. Irriterer meg grønn over ungdomsskoleelever som tror at fordi de sklir lett igjennom ungdomsskolen slipper å jobbe fremover.

Veldig enig, sjølv har eg måtte begynt å jobbe for å få gode karaktera dette skuleåret.

Hehe, GK er ingenting i forhold til VK1 :tease: Men slik sier vel alle som er et klassetrinn eller to over noen.

Har selv hatt 2MX og 2FY dette året. Makan til helvetes slit skal du lete lenge etter.

Men er enig i at ungdomsskolekarakaterer ikke akkurat er noe å skryte av... Selv fikk jeg 5 i alle fag (utenom gym som jeg fikk 4 i ^_^), pluss 6 på et par, uten å gjøre noe som helst i 10ende. Seriøst, jeg tror gamleklassen min på ungdomsskolen var den sløveste på flere år, og det hjalp lite at 2 av de 3 lærerne våre var de sløveste, men greieste, på hele skolen også.

Men for all del, 5'ere og 6'ere på ungdomsskolen er flott det, bare ikke ha alt for store forhåpninger om å surfe gjennom vgs like lett. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
nerd... :whistle:

Det finnes ingen nerder med gode karakterer, var det en vis mann som sa en gang.

Jeg er ikke nerd, men slik så karakterkortet mitt ut i fjor:

5-

5

5

5

5

5

5+

5+

5+

5+

6.

Husker ikke noe særlig av hva som er hva, men 6 var i fransk.

Broren min, Hippie-Erlend, fikk akkurat det samme.

Har fått tilbake én tentamen; norsk. Der fikk jeg 5+.

Fikk btw 6 på osloprøven i matematikk!

*stolt*

Lenke til kommentar

Hadde eksame i 3MX idag. Gikk helt greit. Var bare fem oppgaver der du måtte kunne de 5 kapitlene i boka (som sikkert følger de 5 hoved læreplanmålene) Litt vektorregning, derivasjon, integrasjon, elipse, polarkoordinater, sansynlighet, statistikk, økonomisk analyse og rekker. Mer var det faktisk ikke :) Håper på å få 4

Lenke til kommentar
Tviler på at dere kan ha skriftlig eksamen i de fagene fordi.

Snakket jeg i det hele tatt om eksamen? :nei:

Og hvis du titter litt på tittelen til tråden, vil du fort finne ut hva jeg og alle de andre pratet om. ;)

Vet du hva tentamen betyr? Ser ikke slik ut.

edit: Men OK - du kan vel kalle det tentamen, men heldagsprøve blir mer riktig.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...