eberland Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heisann Noen som har målt høytalerfestene i dørene på en Toyota Avensis? 2000 modell, stasjonsvogn. Vurderer å hive i noen nye elementer, men vil ikke installere egen kasse. Noen forslag? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du kan jo bare pelle av høyttalerdekslene og måle, mål dybda bak også, gjerne bredde og dybde i flere steg innover så du ikke får konflikt med magneten på nyelementene. Fant ikke Avensis her men det er sikkert samme størelse som i Corollaen da de i følge denne artikkelen er bygd på samme fabrikk i UK. Altså skulle 6.5" passe perfekt. Monterer du et komponentsett, f. eks et Xstream XSC.6 til 1190 foran vil du få en mye bedre lydopplevelse. Bilde og mer info her. Tror dette er noe av det bedre pris/kvalitetsforholdet du kan få om du ikke finner noe billig pent brukt. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) flott. Grunnen til at jeg spør først er at jeg ikke vil plukke fra hverandre dørene flere ganger. Litt kjedelig å kjøpe feile høytalere. Det er dybden på høytalerene jeg er litt redd for.... Men de er nok som du sier ikke mye ulik corollaen, så jeg får se hva jeg finner. Takker Endret 14. mai 2005 av eberland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå