Gå til innhold

Spørsmål på oppkjøring

adg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan peile olje.

Fylle spylervæske.

Sjekke bremsevæskenivået.

Sjekke beltestrammere i bilen.

Sette på rattlås.

Sjekke om det er lekasjer på bremsesystemet.

Sjekke om bremsekraftforsterker funker.

Sjekke om servo funker.

Sjekke diverse om hvor masse vekt du har lov å ha med deg (leses av fra vognkortet)

Det var hvertfall dette kjørelæreren min gikk gjennom før oppkjøringen. Regner med at du kommer til å gjøre omtrent det samme. Uansett så stryker du ikke hvis du ikke svarer rett på dette.

Du får uansett ha lykke til ;)

Vet sannelig ikke. Diplom-is betaler. Får kjøre for dem i sommer (130kr/t + evt tillegg), og har garantert jobb neste sommer også. Tror det kom på rett under 15.000.

Og ja, C1 er liten lastebil, tillatt totalvekt 3.501kg - 7.500kg, med ikke flere enn 8 passasjerplasser. Kjørte en Nissan MK834 på kjøreskolen (Agder Storbilskole). Om jeg ikke tar helt feil skal jeg kjøre Mercedes Atego 1114 med 12 fryseskap på Diplom-Is.

Digg sommerjobb egentlig, men nå går vi vel ganske langt OT? Jeg slutter her iaff :)

Be sensor om å komme seg til helvete ut, du skal nemlig be ham sjekke om ryggelyset virker! :devil:

Fikk i oppgave å sjekke at lysene bak funka. Så jeg sa til han at han skulle gå bak å sjekke, men neida, han nekta. Fikk han til å lette på rompa etterhvert da, men det var sannelig ikke lett. :realmad::p

Er jo din oppgave å sjekke, å det er bare en liten test de gjør for å sjekke at du vet hvordan du gjør det...

Du kan jo ikke sjekke at alle 4 lysa forran fungerer uten å gå ut å sjekke det ;)

Joda, du har et poeng. Men jeg hadde fått beskjed av kjørelæreren å si at han skulle gå ut å sjekke om jeg fikk en slik oppgave. Greit nok at det er jeg som skal sjekke at det funker som det skal, men da måtte jo han i tilfelle hjelpe meg med å tråkke på bremsa osv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...