Maaze Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hallo! Jeg har som mange andre et problem med GTA3. Det har seg slik at skjermbildet er altfor lyst. Da mener jeg utrolig lyst(nesten hvitt). Dette er først i introen, og det er også en underlig farge inne i selve spillet; der ser jeg nærmest ingenting. Det har virka før, men jeg tror det begynte etter at jeg installerte de nye Catalyst driverne fra ATI. Noen som har hatt samme problem? Eller som hvet hvordan å fikse det? Har lasta ned 1.1 patchen uten andre resultater. Og, ja, jeg har orginal utgave. Takk på forhånd!! :smile: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Du må nok formatere harddisken din ;P Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Nei, det har nok noe med brightness å gjøre, gå inn i options og se om du ikke finner noe der. Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har da skjekket options.... Lenke til kommentar
Chip Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Har du andre promlem med andre spill etter at du installerte de nye driverne? Kan hende du må prøve å laste dem ned en gang til. :smile: Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Nei, har ikke problem med andre spill, så jeg tviler på at det kan være drivere egentlig.. men kanskje noe har endret seg i direct3d konfigen i windows? men jeg har ikke så mye peiling akkurat der... kanskje noen andre som vet?? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Last ned PowerStrip fra http://www.download.com Programmet gjør at du kan overclocke, stille inn lys og alt du kan tenkte deg som har med Skjerm og grafikk å gjøre. Last det ned. Det hjalp for meg på min gamle skjerm. Skjermen var altfor mørk, selv om Brightness og "det-greiene-man-juster-og-ordner-på- skjermen" var på max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå