Windoge Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Vet ikke helt hvor jeg har det i fra, men kan man danne grupper i Stalker sin enspillerdel? Da tenker jeg på grupper med andre Stalkers. Tothegame.com fikk inn noen nye skjermbilder fra spillet i dag, og jeg ble selvfølgelig mer ivrig etter lansering av spillet. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 de sa på en av trailerene at du kan joine "clans" osv... men om de kjemper med deg og følger etter deg vet jeg ikke.. men på den samme traileren fikk du se kamper mellom "venner" og "fiender" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde vært morsomt hvis disse gruppene fulgte etter deg dit du går. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hadde vært morsomt hvis disse gruppene fulgte etter deg dit du går. Eller at man i allefall kunne "kjøpe" dem til å dra etter deg nå og da. Hadde vært sykt fett om man kunne "arrangere" kamper. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Begynner å få svært høye forventninger til spillet. Håper virkelig at vi får en lanseringsdato under årets E3! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 håper virkelig vi kan ha med noen kompiser, for jeg tør ikke og gå gjennom de gatene der alene.. ser konge ut å følge etter en annen gruppe å bare vente på beste tidspunkt å angripe. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 for håpe at spillet ikke blir en skuffelse etter alt det har blitt hypet opp Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 for håpe at spillet ikke blir en skuffelse etter alt det har blitt hypet opp Enten blir det veldig bra, eller veldig dårlig. Når spill har så høye forventninger, finnes det ingen mellomting. Enten dere tror det eller ej, det er større sjanse for at spillet blir skuffende. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 [iC' date=13/05/2005 : 23:18] for håpe at spillet ikke blir en skuffelse etter alt det har blitt hypet opp Enten blir det veldig bra, eller veldig dårlig. Når spill har så høye forventninger, finnes det ingen mellomting. Jo, selvfølgelig kan det bli en mellomting. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 [iC,13/05/2005 : 23:18] for håpe at spillet ikke blir en skuffelse etter alt det har blitt hypet opp Enten blir det veldig bra, eller veldig dårlig. Når spill har så høye forventninger, finnes det ingen mellomting. Jo, selvfølgelig kan det bli en mellomting. ja, ta doom 3 for eksempel.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Doom III hadde jeg egentlig ingen forhåpninger til. Hadde på følelsen lenge før lanseringen at anmeldelsene kom å få lunken kritikk. Vi fikk ikke akkurat se så mange filmsnutter som beviste hvordan spillbarheten egentlig fungerer, men det har vi fått se i Stalker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå