MyBigMouth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare hørte på radioen i dag at nå skal røykeloven light komme.... Ja snart er det ikke lov å drikke mer enn en halv liter brus i uken forpersoner under 18....dummeste jeg har hørt...hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Kan ikke si jeg tror på deg, gitt. Men at det før eller senere kommer en avgift av noe slag er vel ikke helt usannsynlig. Endret 13. mai 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Høres ut som et tulleprogram du har hørt det på eller noe, kanskje noen som prøvde å være humoristiske. Dersom det faktisk kommer et lovforslag blir det vel enten stemt ned, eller partiene som stemte for mister en del stemmer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer aldri til å skje.. hvorfor skulle de gjøre det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer aldri til å skje.. hvorfor skulle de gjøre det? Kanskje fordi dagens ungdom ser ut som noen fleskepølser? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer aldri til å skje.. hvorfor skulle de gjøre det? Kanskje fordi dagens ungdom ser ut som noen fleskepølser? :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) hehe.. Endret 13. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 kommer aldri til å skje.. hvorfor skulle de gjøre det? Kanskje fordi dagens ungdom ser ut som noen fleskepølser? Nemmen, så mange kommetarer du hadde Men herre, han har sikkert ikke forstått at de var humoristiske(?) Uansett, gjett hvor mange som kommer til og følge den loven.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skulle likt å vite hvordan dette kunne gjennomføres gitt :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare hørte på radioen i dag at nå skal røykeloven light komme....Ja snart er det ikke lov å drikke mer enn en halv liter brus i uken forpersoner under 18....dummeste jeg har hørt...hva synes dere? Hvis det isåfall stemme. Hvordan skal de klare å kontrollere hvert enkelt menneske i Norge, om hvor my de har drikket? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare hørte på radioen i dag at nå skal røykeloven light komme....Ja snart er det ikke lov å drikke mer enn en halv liter brus i uken forpersoner under 18....dummeste jeg har hørt...hva synes dere? Hvis det isåfall stemme. Hvordan skal de klare å kontrollere hvert enkelt menneske i Norge, om hvor my de har drikket? overvåking.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Det var et ironisk eksempel da. "Ja nå skal jo røykeloven light komme" "Ja, nå har jo de under 18 år snart ikke lov til å drikke mer enn en halvliter brus i uka." Humoristisk sagt, ikke sant. Btw; hørte ikke på det men bare så for meg hvordan de sa det. Endret 13. mai 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 overvåking.. Haha! For det har de jo penger til, de har jo ikke penger til en skikkelig politistyrke engang. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 http://nrk.no/musikk/4718908.html Det jeg tror du har hørt er dette: - Dersom dette skulle bli en sak i EUs kontrollorgan ESA, får vi heller bare prøve et stortingsvedtak der. Det er forsvarlig å utfordre EU på dette, mener Giske. Han mener hensynet til forbrukernes rett til å bruke sin egenkjøpte musikksamling veier tungt. Han sammenligner å kunne ta musikk fra en CD-plate med kopisperre til en MP3-spiller, med å helle egenkjøpt brus fra flaske til glass. Saksordfører Ule Erik Knudsen (Frp) tror at Stortinget teknisk sett kan definere en MP3-spiller som et medium som kan avspille innkjøpt musikk, og at EU-systemet vil godta det. Kan ikke se noe som helst steder at det er nevnt i andre medier. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg hørte faktisk noe om dette med et halvt øre på radioen idag. Fikk ikke med meg alt, men det var visst snakk om Danmark og ikke Norge. Og om det var en oppfordring fra myndighetene, eller et lovforslag, det fikk jeg ikke med meg. Eneste tilfelle jeg kan se at et slikt lovforslag eventuelt kan ha noen funksjon er å stille uansvarlige foreldre til ansvar ovenfor feilernæring av barna sine. Tilfeller der dette er aktuelt kan plukkes opp av f.x helsesøter (heter det fortsatt det?) på skolene. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva skal dem gjøre vist mn drikker mer enn en halv lite brus i uken da? Gi deg bot? "Hei, du!" "Jeg?" "Jeg ser du har drukket mer enn en havlite brus denne uken, det blir en saftig bot" Ser du det for deg? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 overvåking.. Haha! For det har de jo penger til, de har jo ikke penger til en skikkelig politistyrke engang. :!: hehe, joda, vi bare leier inn noen billige russere! Og håper at de holder hva de lover Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De må vel innføre rasjoneringskort igjen da Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har vi ikke allerede en sukkeravgift? Og brus er jo nesten bare sukker. Forøvrig bør ungdommen drikke mindre brus. Melk for teh win Endret 13. mai 2005 av Langbein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg