aCa Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei jeg er på jakt etter billig og BRA nettbutikk i USA. Har sett på den pricewatch sida men der ser du ikke om de er store seriøse selskaper som holder det de lover. Eventuelt om noen vet om noen billig og BRA asiatiske sleskaper med BILLIG ram :wink: Ser prisene på ram har steget nå så kanskje gjøre ett kupp et sted...... Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg er helt desperat etter å finne billig minne jeg også... Håper prisene ikke går så alt for høyt opp... De vil nok synke igjen etter sommeren tror jeg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Ram-prisene bruker jo ofte å synke mot sommeren, for så å gå opp igjen til høsten. Sist jeg handlet (PC2700, PC133) var det en liten bunn tidlig i juni, så begynte det å stige. Har ikke sjekket nylig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 aCa Eg for e-mail fra http://www.hardcoreware.net/ om minne prisen, Og nå er den på vei opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå