Serox Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei, jeg kjøpte en pc via Netshop den 31-03 og allerede etter rundt den 20 måtte jeg sende hele driten tilbake, skjermen var det noe galt med (fabrikkfeil sa de) og strømforsyningen på pc var gåen. etter en god stund fikk jeg pc'n tilbake (skjermen er stadig vekk ikke kommet) jeg min pc tilbake, men det som er problemet nå er det at chipset vifta bråker noe så inn i det helv.... + at noen ganger når jeg starter pc'n så får jeg denne meldingen: Warning Your computer chip fan fail or speed to low. Føler dette har tatt helt av på en ny maskin, Har kjøpt pc før hos psdata og komplett uten problemer, men dette er for mye syntes jeg. Hva kan dere anbefale meg å gjøre nå? Servicen hos Netshop kan jeg ikke klage på for den er bra, men det hjelper ikke noe når jeg sitter her med en pc som det bare er feil med Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Det er vanskelig å anbefale noe annet enn at du bare forsøker å få orden på den, tror jeg. Du har jo garanti, etc. I prinsippet kan du selvfølgelig selge denne og/eller kjøpe ny. Men hvis det er noe galt med den, er det jo slemt å selge den, og det er jo dyrt å kjøpe ny. Men kan du spesifisere hva slags maskin det er, altså komponentene? Da kan du eventuelt få mer nyttige råd. Når det gjelder vifta på brikkesettet, kan den nokså enkelt byttes ut med lydløse varianter, men slikt går vel også utover garantien, så det vil være opp til deg. Men altså, hva slags komponenter er det snakk om? Edit: skrivefeil Endret 13. mai 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå