Landoga Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Etter å ha lest så mye tvilsomt om WinPad det siste døgnet har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe LapTop der fra .. Hadde WinPad kommet med en utalelse, hatt oppe hjemmesida si .. Nesten hva som helst så de viste at det var mulig å få kontakt med dem, så hadde saken vært anderledes .. Men det virker nesten ikke som de vil selge laptoper ( ? ) takk for ordet .. mvh Landoga Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel maskinene hos Zepto akkurat de samme som hos Winpad. Prøv http://www.zepto.no Lenke til kommentar
Landoga Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Det er også et økonomisk spørsmål .. I og med min lave alder (16år) så er det lettere å "få lov" til å bruke 8000kr på å oppgradere den pc`n jeg har i stede for og bruke 25 000kr på en laptop når ytelsen blir den samma .. Men jeg kommer alderi til å slutte å drømme :wink: takk for hjelpa ! mvh Landoga Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Husk også at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse :razz: Lenke til kommentar
leiwas Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Er ikke helt enig med deg der Dan Hansen...finner du en Zepto maskin som kan være lik Winpad 5000s ? Jeg tror ikke det..I så fall vis meg den kjapt før jeg kjøper meg en bærbar :wink: Lenke til kommentar
Landoga Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Vel, før man kan tilgi må man få tak i winpad folka da .. det virker jo som det kan ta en stund bare det .. :smile: Så frister det mer med : - Athlon XP 2100+ - 512 DDR ram - GeForce 4 128mb ddr med tv - Asus kort med usb 2.0 osv - Chieftec tower til ca 8100kr med frakt ( kjøper på itbutikken.no ) resten av tinga har jeg jo fra før av .. mvh Landoga Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 leiwas; Som jeg sa så trodde jeg ("...hvis jeg ikke tar helt feil...") at det var de samme typene. Det er meget mulig at det ikke er slik, og da tok jeg sannsynligvis feil - det skjer jo en gang eller to i året Lenke til kommentar
Landoga Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Det er mye mulig, har oxo vært inne på znote sine hjemme sider .. men det er det at en bra laptop (spill) koster mer enn det smaker ... :smile: mvh Landoga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå