2ern Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fikk skjermen idag, og den hadde en en dødpixel som lyser blått på mørk bakgrunn. Den er ca 7 cm ned til høyre fra sentrum. Noen som vet om Lacie har en garanti som dekker dette? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har, var det 6 eller 7? Netshop sa blankt NEI Lenke til kommentar
2ern Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Fikk den idag, så får vel bare benytte angrefristen. For ergerlig da, dette er den andre skjermen jeg får med pixelfeil. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 LaCie-skjermen er dekka av ISO-13406-2 som angir kor mange pixler eller subpixler som skal vere døde for at det blir rekna som ein produksjonsfeil. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg har, var det 6 eller 7? Netshop sa blankt NEI De har vel strengt tatt ikke noe de skulle ha sagt om du benytter deg av angrefristen...? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei. Returnerer man tingen slik den var da man fikk den har de ikke mye å stille opp med. Angrefristen er jo der nettopp fordi man skal ha mulighet til å angre på et kjøp innen 14 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå