ole ø Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 jeg har problemer med å finne sikker antispywear på nett. lurer på om noen kan gi tips om sider? er adware cops en sikker nettverkside for nedlasting av antispywear? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hovedproblemet med dagens løsninger mot spyware er at de ikke gir beskyttelse i sanntid. Meg bekjent er det kun Microsoft Antispyware som tilbyr dette, men beskyttelsen er begrenset. Bl.a. slipper den gjennom både cool web search og backweb - det er sikkert mange andre. Ut over dette pleier det å holde med oppdaterte versjoner av Spybot search & destroy og Adaware. Disse må skanne manuelt, og tilbyr ingen prevantiv funksjonalitet. Jeg vet at Norman har bygget inn en liten beskyttelse mot enkelte populære spionprogrammer i dagens antivirusklient, og at de jobber hardt med en selvstendig beskyttelse mot dette. Symantec er også på trappene med en dedikert klient, og denne er vel i beta for Internet Security pakken. Lavasoft har også en god klient på vei i Adaware pro, men denne vet jeg lite om ut over vage rykter om god sikkerhet. Linker: AntiSpyware fra Microsoft Spybot Searc & Destroy Adaware Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Flyttes til programvare --> sikkerhet, hwb->sikkerhet er ikkje rette kategorien for denne typen spørsmål Ontopic: Eg veit at Norman og Lavalys har eit samarbeid på gang dermed kan det vere ein felles klient som Norman og Lavalys kjem til å bruke. Endret 13. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå