ALLAH Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Lurer på om noen kan hjelpe meg å Finne ett Kabinett som oppfyller disse krava: Stilrent (dvs ikke masse plastikk å neonlys som får rommet til å se ut som ett solarium...) Stille!! Å med ett 12cm hull i Sidedøra til kjøling direkte på Skjermkort, cpu å ram.. Pris: helst under 1500kr.. Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det skal forresten være Miditower Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva med denne? Eller denne? eller hvis du kan gå så høyt som 1745, så er det denne et utmerket alternativ(også støydempet) PLUSS: Lian-Li= Kvalitet og Style Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Har sett på lian li.. Er helt kurrante kabinetter men en finish eg ikke liker minner meg om min gamle 2/86 fra omtrent før krigen Men takker for tipset.. Noen med kommentarer om Coolermaster Cavalier? nydelige kabinetter, men er di stille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå