Torjus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg har tenkt å legge inn et galleri på min hjemmeside Noen som har tips til hvordan jeg skal gjøre det? En ekstern side med enkelt galleri eller legge bildene inn siden? Hvis sist nevnte, hvordan skal jeg gjøre det, og hvis først nevnte, hvilket galleri? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 På Hotscripts ligger det flere ferdige PHP bildegalleri. Disse fungerer ypperlig, og er enkle og installere Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Gimper skrev: Gallery. Greier du ikke å finne et MER avansert??? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 fUzZy^ skrev: Gimper skrev: Gallery. Greier du ikke å finne et MER avansert??? Gallery er da veldig avansert, det? Det kan modifiseres til det uendelige. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Gimper: Hørt om ironi? Tror kanskje gutten syns det var litt vel omfattende og avansert. (..?) But then again, I could be wrong. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg bruker ofte et flash-gellri som jeg syns funker godt, og som er gratis. Det heter FIG, Flash image gallery. Modifiseringsmulighetene er ikke all verdens, men skal ikke så mye til for å få det til å gli ganske bra inn i designet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Eit alternativ til eit veldig enkelt og greit galleri som ikkje krever noko programmeringskunnskaper er Web Album Generator. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Prodigy_ skrev: Hva med Coppermine? start.no har ikke MSqul Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 fUzZy^ skrev: Prodigy_ skrev: Hva med Coppermine? start.no har ikke MSqul Skaff deg en MySQL database da, f.eks. FreeSQL.org. Forresten, det heter MySQL, ikke MSqul. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 zeph skrev: Eit alternativ til eit veldig enkelt og greit galleri som ikkje krever noko programmeringskunnskaper er Web Album Generator. Konge! Så perfekt ut det, til nå! *teste* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Sånn: http://home.no.net/fuzzy2/ Hva synes dere? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) fUzZy^ skrev: Sånn:http://home.no.net/fuzzy2/ Hva synes dere? Ser greit ut det, men det var en sinnsykt kjedelig bakgrunnsfarge du har valgt i galleriet. Endret 13. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Prodigy_ skrev: fUzZy^ skrev: Sånn:http://home.no.net/fuzzy2/ Hva synes dere? Ser greit ut det, men det var en sinnsykt kjedelig bakgrunnsfarge du har valgt i galleriet. Et tips til ny farge da? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Samme farge som på hovedsiden eller noe? #000B24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå