Gå til innhold

Enkelt design, trenger kommentarer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har nevnt venstre-/midtstilling nå, men jeg synes du heller skal la den stå der du har den, men med litt mer margin fra toppen og høyre. Nå er den som nevnt ganske presset oppe i høyre hjørne, ihvertfall om man har litt høyere oppløsningen og siden blir ganske liten på skjermen. Kanskje du kunne oppgitt størrelsen med max-* verdier, og i prosent, slik at den ikke blir så liten for de med høyere oppløsning. ;)

CSS:

#wrap {
 max-width: 60%;
 max-height: 70%;
}

Lenke til kommentar
Japp, vet at arve hater tabeller, men han ville aldri lære meg ordentlig pro css.
Da må du gjøre det selv, da... Er ikke så vanskelig som alle skal ha det til!

Jeg hater også tabeller, og dessuten er det ikke Arve som skal lære deg CSS. Han har sikkert bedre ting å finne på enn å lære deg.

CSS er egentlig ikke så vanskelig, man må bare lære seg logikken i det. CSS virker enklere å lære enn html fordi kodene er mye mer logiske, da kodene ofte består av hele ord og ikke forkorta ord. F.eks. kan man skrive font-size : xx-small (css) istedenfor den utgåtte taggen (i HTML 4.0): <Font size="2">.

Bare et eksemel det der altså.

voldsom tone du har der ja..

 

Jeg vil ha den i høyre hjørne, og det der med % istede for pixels høres greit ut, det skal jeg prøve ut, hvis det fungerer optimalt selvfølgelig =)

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...