Oddbear1 Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Skal kjøpe meg en AMD XP2100 prossesor, men jeg ser det er 2 typer vanlig og Boxed. Prisforskjellen er ca 300kr men hva betyr det at den ene er boxed?? MVH Oddbear1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Det at den er boxed betyr at det følger med en kjøleribbe/vifte med prosessoren + at du får en garanti på kjøpet. Men den kjøleren er dårlig. Bruk heller de 300 kronene på en annen bedre kjøler. Som f.eks Alpha PAL8045. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 at den ligger i en box og at det følger med vifte inne i boxen.. Lenke til kommentar
Oddbear1 Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 OK så du sier at den kjøleren ikke funker bra ? Så jeg burde heller kjøpe den vanlige cpun da som ikke er boxed? Takk for svaret MVH Oddbear1 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Kjøleren funker greit... men den er ikke noe tess hvis du skal overklokke eller spille spill en god tid... Kjøp deg en Sånn med denne på toppen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hvis du ikke skal bruke pcn til noe annet enn å surfe, skrive osv... så kjøp boxed! Skal Du spille spill, så kjøper du en ikke boxed, og bruker penger på de jeg nevnte isted Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Nei, kjøp en mere støysvak vifte, og btw, DEN RIBBA ER ET HELVETE Å SETTE PÅ I REST MY CASE!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 kjøpte boxed utgave av min xp1700, men det var ikke verdt pengene. en aluminiumsribbe med en vifte oppå som bråte over 30 db vil jeg tro. hyylte litt også gjorde den. kjølte ikke nevneverdig bra til den støyen. kjøp heller vanlig utgave og så legger du pengene i en bedre kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå