Oheimdall Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hei. Hvordan fungerer den aktiveringen. Ifølge PC Magazine Norge så: hvis du prøver å aktivere det samme eksemplaret av XP på mer enn en maskin må du ringe til microsoft og forklare hvorfor. stemmer dette? Betyr dette at jeg må reaktivere for å få innstallert XP på mine to maskiner? hvordan har dere aktivert? via telefon eller internett? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Du trenger da ikke å registrere/aktivere Win XP vel? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 windows xp må aktiveres (hvis ikke du har den ulovlige versionen da). du kan bare aktivere det en gang, eller må du snakke med microsoft. jeg tror det kan aktiveres over telefon og internett Lenke til kommentar
be321 Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 nei huff ingen av oss bruker en ulovlig windows OS da heldigvis Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hørte jeg Dewilsown? Men jeeeeeeeeg kan da ikke tenke meg å overhode vurdere tanken på å kanskje kjøre en cracka piratkopi i ytterste nød og desperasjon..selvfølgelig punger vi aaaaalle ut med en tusenlapp eller to ved ankomsten til hver ny Winblows-versjon for å kjøre LitenOgMyks faaaantastiske, buggfri OS'er. :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Skal du være lovlydig (hahaha) så har du ikke lov til å installere windows-versjonen din på flere pc'er. Da må du kjøpe flere lisenser! Men hvem bryr seg om det da?? :wink: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Kjører du corporate edition slipper du aktivering og andre... ubehagligheter. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Er det dette med aktivering som er eneste forskjell på devilsown og butikkny? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Snakker alle om WINDOWS XP her (og ikke OFFICE XP)? Jeg fikk ikke noe registrerings drit når jeg la inn min. Det fikk jeg derimot på OFFICE XP. bare lurer. Ikke at jeg ikke har en butikkjøpt XP da Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Quote: On 2001-11-23 15:20, [TWM]Baltazar skrev:Snakker alle om WINDOWS XP her (og ikke OFFICE XP)?Jeg fikk ikke noe registrerings drit når jeg la inn min. Det fikk jeg derimot på OFFICE XP. bare lurer. Ikke at jeg ikke har en butikkjøpt XP da Samma her. Men som nevnt over, på corporate edition slipper du aktiveringa (ser det for meg, IT ansvarlig skal legge inn XP på 50 maskiner....) Og jer kjører corporate edition. På Home edition tror jeg du må ringe å stå på... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 de alle fleste har den "ulovlige" versionen. men jeg syntes prisene til microsoft er det eneste her som er ulovig Lenke til kommentar
Oheimdall Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 Takk til dere som svarte på innlegget mitt. Er corporate edition det samme som XP pro? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Ja, Corporate Edition, er XP Professional for bedrifter. (Ingen aktivering) Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Status sin signatur : 120mm CPU vifte på Slot-1 er tingen...helt til taipen løsner og vifta finner ut hvordan det er å styrtlande i skjermkortet...... Lo og skrattet som svarte når eg leste denne signaturen, den er den beste på hele forumet :|o|: Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Unnskyld, eg bugget hvis hele siden SORRY ! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 slett den posten din da, ripset! så blir vi kvitt buggen din... xp aktivering - for no j**** møkk! tenk om man ikke har internett da? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Quote: On 2001-11-22 23:09, DFN skrev:Hørte jeg Dewilsown? Men jeeeeeeeeg kan da ikke tenke meg å overhode vurdere tanken på å kanskje kjøre en cracka piratkopi i ytterste nød og desperasjon..selvfølgelig punger vi aaaaalle ut med en tusenlapp eller to ved ankomsten til hver ny Winblows-versjon for å kjøre LitenOgMyks faaaantastiske, buggfri OS'er. :razz: Trodde Dewilsown versonen hadde en backdoor jeg.. En slags trojansk hest :smile: Digg det ja Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 JEG HAR PRØVD OG UPDATE MEN DA SA PC-en TAKK FOR SEG OG JEG KLARTE OG KOMME IN I WINDOWS 1 AV 5 GANGER+AT JEG IKKE KUNNE STARTE APLIKASJONER!!!!!!!!WINDOWS ER ALTFOR DYRT FOR GAMERE BURDTE KOSTA 500KR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå