Gå til innhold

Windows XP aktivering.

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan fungerer den aktiveringen.

Ifølge PC Magazine Norge så:

hvis du prøver å aktivere det samme eksemplaret av XP på mer enn en maskin må du ringe til microsoft og forklare hvorfor. stemmer dette?

Betyr dette at jeg må reaktivere for å få innstallert XP på mine to maskiner?

hvordan har dere aktivert?

via telefon eller internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte jeg Dewilsown? Men jeeeeeeeeg kan da ikke tenke meg å overhode vurdere tanken på å kanskje kjøre en cracka piratkopi i ytterste nød og desperasjon..selvfølgelig punger vi aaaaalle ut med en tusenlapp eller to ved ankomsten til hver ny Winblows-versjon for å kjøre LitenOgMyks faaaantastiske, buggfri OS'er. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-23 15:20, [TWM]Baltazar skrev:

Snakker alle om WINDOWS XP her (og ikke OFFICE XP)?

Jeg fikk ikke noe registrerings drit når jeg la inn min. Det fikk jeg derimot på OFFICE XP. bare lurer.

Ikke at jeg ikke har en butikkjøpt XP da

Samma her. Men som nevnt over, på corporate edition slipper du aktiveringa (ser det for meg, IT ansvarlig skal legge inn XP på 50 maskiner....) Og jer kjører corporate edition. På Home edition tror jeg du må ringe å stå på...

Lenke til kommentar

Status sin signatur :

120mm CPU vifte på Slot-1 er tingen...helt til taipen løsner og vifta finner ut hvordan det er å styrtlande i skjermkortet......

Lo og skrattet som svarte når eg leste denne signaturen, den er den beste på hele forumet

:|o|:

Lenke til kommentar
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-22 23:09, DFN skrev:

Hørte jeg Dewilsown? Men jeeeeeeeeg kan da ikke tenke meg å overhode vurdere tanken på å kanskje kjøre en cracka piratkopi i ytterste nød og desperasjon..selvfølgelig punger vi aaaaalle ut med en tusenlapp eller to ved ankomsten til hver ny Winblows-versjon for å kjøre LitenOgMyks faaaantastiske, buggfri OS'er. :razz:

Trodde Dewilsown versonen hadde en backdoor jeg.. En slags trojansk hest :smile: Digg det ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...