Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er alle ATI-sider nede? Drivere, hvor?

Anbefalte innlegg

Har reinstallert stue-pc`en min hvor det står et PC9600AIW-kort med Remote Wonder.

Imidlertid sliter jeg med å finne programvaren på nettet, det later til at alle sider som har med Ati, og spesielt download/support er nede. Til nå har jeg kun funnet andre sider med linker for nedlasting fra Ati`s egne sider, og de er jo nede.

Greide å få tak i en grei nok skjermkortdriver fra Cptech gjennom supportlink for kortet på Komplett.no, men fjernkontrollen sliter jeg med å finne driver til. Vil jo gjerne bruke en oppdatert en istedet for den gamle som fulgte med på cd.

Kan noen bekrefte om nevnte sider er nede, eventuelt tipse om andre steder det kan skaffes drivere fra?

Så får jeg eventuelt avkreftet at det er noe her på huset som forårsaker dette. Har for øvrig testet fra flere PC`er i samme lokalnett, og jeg prøvde første gang i går kveld. Først kom jeg inn på www.ati.com mens supportsiden var nede. Nå ser også førstnevnte ut til å ha sviktet.

EDIT: Ops, denne kategorien het vel "internett og nettverk" før? Vel, regner med at noen oppegående moddiser fatter tiltak om de skulle mene at det var nødvendig.

:p

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snodig. Da får jeg restarte modem, routere og ap...

EDIT: Nope. Samme problem. Kan det være at min ISP Telenor har problemer med enkelte sider da? Holder til på nordvestlandet. Kanskje noen gidder å paste inn en link her så får jeg prøvd på den måten?

EDIT2: Ser på forumet at det er flere som har problem med dette. Testet forresten med å koble meg til et annet nett (Pringles er ikke bare kjekt å spise) og det var samme problem der. Telenor der også, forresten.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Noen som kommer inn på sidene da, som gidder å laste ned drivere til Remote Wonder og kanskje siste Catalyst? Så tar avtaler vi over PM/MSN at jeg lager ei mappe med skriverettigheter på ftp`en min som den velvillige laster opp til. Deretter kan andre laste driveren fra meg.

Noen som føler seg hjelpsomme i dag?

:!:

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Noen som kommer inn på sidene da, som gidder å laste ned drivere til Remote Wonder og kanskje siste Catalyst? Så tar avtaler vi over PM/MSN at jeg lager ei mappe med skriverettigheter på ftp`en min som den velvillige laster opp til. Deretter kan andre laste driveren dra meg.

Noen som føler seg hjelpsomme i dag?

:!:

Hva med ny topic: Pen jente på 17 år trenger ATI drivere, er det noen greie

nerder i nærheten ? :love:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

www.atitech.com fungerer ihvertfall, men det ser ikke ut til at nedlastning av programmer/drivere virker. Enkel løsning på dette er å kopiere filnavnet du skal hente ned (f.eks wxp-w2k-catalyst-CCC-8-121-050322a-022141C-english.exe), gå til www.filemirrors.com og paste inn navnet igjen. Da burde man finne flere fungerende mirror's :yes:

Edit: Mange av undersidene (blant annet 'drivers and software') fungerer ikke. Jeg har også Telenor ADSL

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

www.ati.com funker ikke herifra.

Har Telenor ADSL.

for en stund siden var det www.java.com som var borte et par dager.

Jeg skulle ha ATI drivere ig[r , fant dem ved [ s;ke p[ ATI drivers , var et annet nettsted som hadde Catalyst 3.11 for nedlasting.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å laste ned fra ati. Lastet ned "wxp-w2k-catalyst-ccc-8-121-050322a-022141c-english.exe" i går og prøvde bare å laste ned noe annet i dag, ingen problem. Så hvis det fortsatt er noen som ikke kommer inn, så kan jeg godt laste ned det som trengs og laste det opp til noens ftp server eller en bit torreent side.

Bare skriv hva som skal lastes ned så setter jeg i gang.

Lenke til kommentar

Hei Stitch,

Hvis du gidder å hente driver til R9600AIW (mulig vanlig catalyst kan brukes) og program for Ati Remote Wonder er det helt supert. Så kan du PM`e meg så sender jeg deg login til ftp`n.

Etterpå kan jeg jo f.eks. legge catalyst til henting for den som eventuelt er i knipe, men det må bli etter avtale og en av gangen. 2048/256 her...

:)

EDIT: PM`er deg umiddelbart jeg.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Litt sent svar men... finner ingenting når jeg søker på R9600AIW, så jeg regner med at vanlig catalyst virker....

Har catalyst og remote wonder filene her nå, fant ut at jeg ikke hadde noen ftp client installert, så det kommer nå straks.

Har bare 512 i upload, så det tar noen minutter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...