Gå til innhold

Trayicons er borte etter diverse tweaks...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg innstalerte akkurat XP SP2 på min PC. Jeg lastet ned tre tweak programmer:

• Tune XP
  • Safe XP
  • Tweak UI

Jeg gjorde mange endringer i alle programmene. Så etter at jeg startet opp på nytt kommer det ikke noen traybar iconer tilbake. Jeg har gått inn i "safe XP" og satt til "recomended", da jeg regnet med at jeg kunne utelokke det som kilden. Det hjalp ikke. Så da satt jeg igjen med 2 programmer som kan være kilden...

Det finnes ingen ting som kan gjøre at jeg får resettet innstillngene i Tune XP og dersom jeg prøver å starte Tweak UI får jeg en feilmelding om at den ikke greier å iniatilisere riktig. Jeg har prøvd å uninstale og innstalere på nytt... Ingen ting virker.

Jeg har hatt et lignende problem tidligere, og da hadde jeg også brukt tweakeprogram...

Jeg har også kjørt diverse DLL og Register cleanup programmer...

Noen som vet hvordan jeg kan få min elskede traybar icons tilbake?

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke. Men du kunne kanskje forsøke Repair Install. Det er en metode som kan rette opp i mye, det er veldig enkelt å gjøre, og man mister ingenting.

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm

Et annet tips for å unngå slike problemer: bruk et disk image program (f.eks Norton Ghost, Acronis, Terabyte). Da har du en enkel måte å komme tilbake når du vil prøve noe nytt og det skjærer seg.

Lenke til kommentar

jeg vil fraråde folk å bruke slike programmer som tweaker maskina. hvis noe går galt så kan det gjøre stor skade, slik at ting blir borte og sånn.

TOPIC: det du kan prøve å gjøre før du kjører repair installasjon er at du gjenoppretter systemet fra et tidligere tidspunkt, f. eks at du gjenoppretter systemet slik det var i går.

lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...