eesp Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei! Skal kjøpe meg en ny pc, og selge den gamle. Han som skal kjøpe pcen må ha den asap, så jeg lurte på om venice er så mye bedre enn winchester at jeg må si til han at han ikke kan få pcen før venice kommer. Er det så mye ytelse forskjell at jeg burde vente med å kjøpe pc til venice kommer ut? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 1-3% Vis du bruker søkefunksjonen så hadde du funnet du dette. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tar du et søk i prisguiden her på hardware.no, finner du ut at den faktisk har kommet inn på noen butikker. JEG mener absolutt at det er verdt å vente på at den kommer, grunnet overklokkingspotensialet.. Men ellers er det nesten ikke forskjeller i det hele tatt.. Så du får avgjøre selv, om du vil vente noen dager/uker på at flere butikker får den inn, eller om du bare kjøper en "Winchester".. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Tar du et søk i prisguiden her på hardware.no, finner du ut at den faktisk har kommet inn på noen butikker. Jeg finner ingen butikker som har den inne på lager... Hvis noen kan paste link hadde det vært fint Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sorry, burde sjekket bedre, det står * OBS! Okänd/lång lev. tid om ej i lager. Ev. datum är preliminära * på teksten fra databutikken.com.. Det betyr at den ikke har kommet inn enda likevel.. Men jeg tror det kan være verdt å vente, ellers er det bare å velge en Winchester.. Du kan jo kjøpe min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå