Gilbert Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ...og så må jeg fjerne noen urenheter fra huden. Hva er lettest? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Ja da vil jeg anbefale bruk av Clerasil Tool Endret 13. mai 2005 av Aisutora Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Clerasil Tool :!: I PS Clone Stamp Tool Healing Brush Tool Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Nice! (Clerasilen trengte noen uker på å fungere, så valgte cstool ) Endret 13. mai 2005 av fjartan Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Healing brush er klart best til og fikse opp kviser o.l, clone stamp kan fort gi et "falskt" preg visst man ikke er forsiktig. healing brush er bra siden den fucker ikke opp teksturen. når i Photoshop CS2 har du jo også Spot Healbrush, som egentlig er samme greia bare at du slipper og angi cloningspunkt, veldig raskt og enkelt verktøy som gir utrolig bra resultat. men skal du jobbe nært kantene og detaljene i ansiktet bør du angi cloningspunkt manuelt. og bare i ren kjedsomhet så har jeg gitt et kjent forummedlem her the photoshop treatment! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå