phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det er vel strengt tatt du som burde sjekket hvor stor prisforskjellen var før du kjøpte kortet og sett om du syntes det var verdt det. at kortet er strippet for manualer og diverse står det opplyst om på nettsiden som selger kortet. ellers så må jeg bare si at man kan gjøre veldig fine kupp når det gjelder skjermkort og demovarer. hovedkort er ikke like morsomt og kjøpe demo ettersom der følger det ofte med veldig mye ekstra som man går glipp av ved demo kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg opplevde å få et defekt MSI hk engang, men komplett ordnet opp etter seg, og jeg fikk et splitter nytt ABIT hk. Lenke til kommentar
raZputin Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kjøpte en demobrukt Hyundai ImageQuest Q17 hos Psdata for snart to år siden. Brukt i butikken et par uker og 1300,- i avslag. De hadde listet to skjermer, den ene hadde en død piksel og den andre hadde ingen anmerkninger. Jeg bestilte den uten anmerkninger og fikk selvfølgelig en skjerm med en grønn piksel. Et par dager etter at jeg hadde bestilt forsvant skjermen med den døde pikselen fra demolisten,... hm. Ble litt sur i begynnelsen men glemte det fort. Den gang var det en god pris på en skjerm jeg har hatt mye glede av. Lenke til kommentar
Dr.lift Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Komplett må ha et problem når dem sier at varen er testet osv. Har kjøpt noen demovarer og det er altid noe tull med dem. Har kjøpt noen demo skjermkort av dem og begge gangene har det hvert meget styg UUU lyd i vifta ,så han som tester kortene må få seg et nytt høreaperat eller noe i rev... skal nesten tro det er bevist dumping av def. varer på markedet. kjipt. Komplett skjerp dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå