Gå til innhold

Alkoholtråden - Er du drita 13-17. mai m.m

Neptun_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ut på den 16. 2 x 0,5L bokser cider og 8 x 0,33 turborg.

blir nok første gangen, så kan ikke ta så mye :)

Første gang du drikker i hele ditt liv? Isåfall tror jeg det holder med 8 * 0,33 l. ;) Men skal du bli drita, og da mener jeg skikkelig drita, så drikker du som planlagt :yes:

Lenke til kommentar

Første gang du drikker i hele ditt liv? Isåfall tror jeg det holder med 8 * 0,33 l. ;) Men skal du bli drita, og da mener jeg skikkelig drita, så drikker du som planlagt :yes:

vet ikke jeg. veier tross alt 100kg og skal holde på i noen timer :) dessuten må jeg nesten ha cider for og "bli kvitt" ølsmaken

Lenke til kommentar

vet ikke jeg. veier tross alt 100kg og skal holde på i noen timer :) dessuten må jeg nesten ha cider for og "bli kvitt" ølsmaken

100 kg? Da tror jeg du like så godt kan kjøpe en kasse :p

Lenke til kommentar

100 kg? Da tror jeg du like så godt kan kjøpe en kasse :p

hehe. det er jo første gangen da.

Lenke til kommentar

Du sier noe der MagE... pleier å gjøre det samme, begynne med noen pils, for så å gå over på cider siden. Mer enn en six-pack pils så blir jeg bare kvalm. Sprit er best. Lettest å kontrollere hvor full man blir.

Edit: På dn 16. skal jeg i Fjordparken i drammen, og høre på Milk inc. og Lash som holder konsert da.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
60 0.5 - 30 liter + 1.5 liter sprit...

på 4 dager, det er 7.5 liter per kveld + sprit.

si ifra til meg hvis du greier å drikke opp alt sammen :), dyp respekt hvis du greier det, noe jeg betviler.

Det er fem dager, ikke fire.

12 øl per kveld. Det er ikke noe problem.

Jeg kjøpte inn litt ekstra i går. Men jeg ligger faktisk forran skjema. Fikk i meg 29 pils. Man er tross alt kun russ èn gang i livet (håper jeg i hvert fall).

Lenke til kommentar

.. uff, virkelig SÅ lyst til og drikke som 15-åring? ..

Jaja, gjør hva du vil.

Jeg skal holde meg edru og fin 16. mai jeg :)

Lenke til kommentar

Skal neppe ut natt til 17. da jeg har maks mistenksomme foreldre, og blir jeg tatt må jeg betale førerkortet mitt selv, og det er _dyrt_ om dagen :no:

Var derimot på fest igår... Ble i rimelig "godt humør" etter hvert. :whistle:

Og til dere (få) som kjenner meg IRL, så vet dere _ikke_ hva jeg gjorde igår (lørdag)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...