thlangva Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hei.. jeg har et problem.. hver gang jeg trykker ctr + alt + del skjer det ikke noe skjønner ikke hva som er galt?:S kan noen av dere hjelpe meg.. har wndows xp med sp2 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Søkeordet oppgavebehandling gir en drøss med resultater bare i dette forumet...og fra siste uken...lykke til (med mulig msn-virus). Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 har skjekket ut det nå, men ikke noe virker..! og på alle de postene står det at de får feilmeldingen deaktivert av administrator, men når jeg trykker ctrl + alt + del kommer det ikke opp noen ting!:S noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 har faktisk samme problemet. og jeg har ikke klikket på noe når det gjelder meldinger ifra msn... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Dette har blitt svart på en drøss ganger før, som zjulik nevner. Løsning på problemet finner du her. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 det var faktisk ikke løsningen.. jeg har nettopp fikset problemet... .. søk og se om du har p2pnetwork.exe... den legger seg som fil. og i regedit.. pluss den faker og lager falske regedit.com osv.. husker ikke hva viruset heter. men måtte printe ut 3 ark for å fjerne det Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg så visst gjennom denne tråden litt raskt gitt. Det har vel en sammenheng med at det ble en ren vanesak å svare på slike tråder en stund (der siden jeg linker til var løsningen), og da går det litt fort i svingene i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå