Loeve Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jepp, da var alle tentamensresultatene i havn, så vel som karakterer for noen muntlige høringer: Engelsk muntlig høring: 6 Engelsk skriftlig tentamen: 6 Norsk hovedmål skriftlig: 5+ (skal klage) Norsk sidemål skriftlig: 5 (fornøyd, med tanke på at jeg har fire i standpunkt, og i grunn ikke fortjener det) Krl-høring muntlig: 5+ (fornøyd) Norsk muntlig høring: 5+ (fornøyd) Matte-tentamen: 4+ (greit til å være meg ) Må få si meg fornøyd, selv om hovedmålskarakteren ikke var helt den jeg forventet. Hadde nok latt det gå om jeg ikke får standpunktskarakterene neste uke og gjerne vil være sikker på en seks der. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Heftige karakterer du fikk Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du er klar over at hovedmål skriftlig er det vanskeligste faget å få en sekser i på ungdomsskolen? En femmer er absolutt ikke noe du bør være misfornøyd med, hvis ikke hovedmål er storsatsingen, da. Uansett: Gode karakterer! Med slike tall på vitnemålet kan du få til ganske mye? Er det lov å spørre om totalsummen du fikk til jul 2004 (altså 10.)? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) 5.4 i snitt til sommeren i niende. I tiende til jul fikk jeg vel 4.8 eller så, har bare blitt mer og mer lat. Poenget mitt er ikke at jeg ikke er fornøyd med å stå til en fem i norsk hovedmål, men at jeg er 100% overbevist om at jeg er god for en sekser. Endret 13. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå