mX mann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen her som husker Ninja Turtles, jeg husker jeg elsket disse filmene når jeg var mindre (liker de fortsatt foresten). Er det flere som er eller har vet fan av Ninja Turtles her eller? Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var en stoor fan av turtles. Hadde alle action figurene. Pluss at jeg husker det hadde slike turtles tyggiser til 50øre stykk. Og der fikk du med et klistremerke. Husker jeg sammla på de klistremerkene. Turtles er bare best Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det går nye episoder på Cartoon Network. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det går nye episoder på Cartoon Network. Det er vel bare tengnefilmene det vell, liker de gamle best Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 1 og 2 var greie, men 3'ern var ubrukelig!! Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 1 og 2 var greie, men 3'ern var ubrukelig!! Enig der 1 og 2 var best. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det sku hver gitt ut en ny utgave av disse 3 filmene syntes jeg med forbedret lyd og bide. Da hadde den nokk havnet i dvd hylla mi. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Filmene er jo allerede ute på dvd da. Det er en sånn collection box. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg var fan før Har ikke sett det på lenge Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg var fan før Har ikke sett det på mange år. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 *mimremimre* har spillet på sega og Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Leide Turtles 1 for ikke så lenge siden(ikke spør meg hvorfor, bare ren impuls). Ikke så kult som før i tiden nei. Splinter sine dype moralske ordspill var like platt som en plate av papp.. ikke engang kvasi-dypt som i Matrix, bare så skuffende skuffende platt(istedet er han litt nusselig da!). Slåssingen var nesten ok da, men ingenting å skrive hjem om. Men den største skuffelsen ligger i historien, som ender opp totalt meningsløs og lite kreative. Klart, jeg mistenker ikke folk for å se Turtles pga mening og innhold, men filmen legger på en måte opp til det, men etter min mening fungerer det bare sånn under midtparten hele veien. Draktene ser bra ut fortsatt da, det skal de ha, og innimellom er Turtlene fortsatt litt kule.. men mest ikke dessverre. Alt virker litt som et tomt image, og vibbene mot at Turtles kanskje bare var Teletubbies for en litt eldre aldersgruppe dukker opp. Funker aller best hvis du er i sentimentalt humør tror jeg. Men Turtles 1 mangler bare essens. Karakterene er for lite skildret, og historien for steril og lite utforsket, og som bygger opp mot et poeng som bare ender opp med å ikke være der rett og slett. Synes å huske at nummer 2 var mer morsom dog, så kanskje den er bedre å gå for hvis man ønsker lett mutant underholdning. Nummer 1 hadde jo aldersgrense 15 husker jeg, og skulle være litt mer grim. Nummer 3 så jeg aldri. Men nummer 1 var nesten grei tidsrøyte da. Ikke dårlig, bare ikke underholdende nok for min del. Funker kanskje bedre for andre, men ikke forvent dere at filmen har vokst med dere. Ghostbusters filmene har igrunn holdt seg bedre etter min mening. S, Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg elsket Turtles! Hadde sånne lekefigurer og alt mulig. Det var tider det Ser at det har blitt populært igjen nå. Selvsagt i en fornya og "kulere" versjon Men morsomt med alle ungene som prater om Turtles, og jeg kan fortelle dem at "Turtles kan jeg alt om" :!: Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå ser Turtles'ene så rar ut. De passer ikke til slike gigant muskler. Dessuten har jo ikke de nye pupiller i øynene dems, det ser jo bare rart ut. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ser ut til att det er flere som har hvert fans av Turtles her ja. Jeg likte 2`eren best og så 1`eren men 3`eren ble litt for domt syntes jeg. Må nokk se til og se opp igjen disse filmene her ja. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Så mye på Turtles og hadde figurer når jeg var liten. Men nå finner jeg ikke noe igjen av det Tegne filmen var bra og se på. Av filmene så var Nr.1 & 2 best, likte ikke nr.3 så godt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg så nr 1 for noen uker siden.. Fortsatt god underholdning Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror det skal lages ny film med turtles. Men ta dette med en klype salt, husker ikke hvor jeg har det fra. Kan godt være det bare var en drøm Turtles, He-man, transformers.... *sukk*, savner barndommen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) hehe! har sett på de tre første filmene nå jeg! og du laget denne tråden når jeg så de! :!: edit: har det kommet mange turtles-filmer? Endret 14. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 3 filmer + diverse tegnefilmer og serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå