Gå til innhold

Teenage Mutant Ninja Turtles

mX mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leide Turtles 1 for ikke så lenge siden(ikke spør meg hvorfor, bare ren impuls).

Ikke så kult som før i tiden nei. Splinter sine dype moralske ordspill var like platt som en plate av papp.. ikke engang kvasi-dypt som i Matrix, bare så skuffende skuffende platt(istedet er han litt nusselig da!). Slåssingen var nesten ok da, men ingenting å skrive hjem om. Men den største skuffelsen ligger i historien, som ender opp totalt meningsløs og lite kreative.

Klart, jeg mistenker ikke folk for å se Turtles pga mening og innhold, men filmen legger på en måte opp til det, men etter min mening fungerer det bare sånn under midtparten hele veien.

Draktene ser bra ut fortsatt da, det skal de ha, og innimellom er Turtlene fortsatt litt kule.. men mest ikke dessverre. Alt virker litt som et tomt image, og vibbene mot at Turtles kanskje bare var Teletubbies for en litt eldre aldersgruppe dukker opp.

Funker aller best hvis du er i sentimentalt humør tror jeg.

Men Turtles 1 mangler bare essens. Karakterene er for lite skildret, og historien for steril og lite utforsket, og som bygger opp mot et poeng som bare ender opp med å ikke være der rett og slett.

Synes å huske at nummer 2 var mer morsom dog, så kanskje den er bedre å gå for hvis man ønsker lett mutant underholdning. Nummer 1 hadde jo aldersgrense 15 husker jeg, og skulle være litt mer grim.

Nummer 3 så jeg aldri.

Men nummer 1 var nesten grei tidsrøyte da. Ikke dårlig, bare ikke underholdende nok for min del. Funker kanskje bedre for andre, men ikke forvent dere at filmen har vokst med dere.

Ghostbusters filmene har igrunn holdt seg bedre etter min mening.

S,

Lenke til kommentar

Jeg elsket Turtles! Hadde sånne lekefigurer og alt mulig. :D Det var tider det :love:

Ser at det har blitt populært igjen nå. Selvsagt i en fornya og "kulere" versjon :roll:

Men morsomt med alle ungene som prater om Turtles, og jeg kan fortelle dem at "Turtles kan jeg alt om" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...