termos Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg så bare topic, og tenkte jeg måtte svare med noe klokt noe. Har ikke sett hva andre har sagt, det er for slitsomt i lengden. Hmm.. har egentlig ikke noe spesielt å si. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-14 11:28, 4-Dante skrev:Ikke for å rakke ned på deg eller noe, men kjære vene.. Et år er jo ingenting. Samt.. skal nok MYE til for å få kernel panics bare ved å rote litt i user-programmer. Du må nok bevege deg utpå litt mer hardcore fikling enn det =) Ofte gir user-space programmer Oops'er eller panikker ved feil i kjernen eller 3D-drivere. Det er de eneste gangene jeg har hatt problemer(untatt 2.3.99-serien, da...). Quote: PS: Kernel panic er kos.. gir bedre blodgjennomstrømning! Enig. Ikke noe er bedre enn å komme trøtt på jobben med en liter kaffe i hånda og se at maskinen din snørrer fordi du "skulle bare teste den siste betadriveren til skjermkortet" dagen før. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå