Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hadde samme problemet med mitt Audigy kort, ganske irriterende. Tok å oppdaterte driverne, så ble det mykkje likar.. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan være hvis du har integrert lyd på hovedkortet, oppdatere drivere Kan hjelpe. mute alle boksene i play kontroll som ikke trengs, veit creative soundblaster har noe skurring på det omerådet hvis "AUX" er slått på. Har du enabla mic boost og micen ligger for nærme høyttalera pleier det å smelle og pipe rimelig heftig, sjekk det også. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 creative soundblaster har noe skurring på det omerådet hvis "AUX" er slått på. Har Creative helt oppe i halsen, men det er billig og bra.... men bare bra alså Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Skal vi se, da forsøker jeg å laste ned de nyeste driverne til Creative Sound Blaster Audigy 2, så får vi ser hvordan det går derfra. Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Nå kan jeg melde at knitringen også er startet i hodetelefonene, hovedsaklig på høyresiden. Dette sterker vel mistanken om at det er noe som feiler lydkortet, eller? Endret 5. juni 2005 av Quentez Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har du koblet hodetelefonene rett i pc'n eller via anlegget? kan hvertfall meddele at jeg nå har fått pengene igjen for mitt logitech z-2200 anlegg som jeg sendte i retur pga knitring i venstre kanal. Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Hodetelefonene går rett inn i PC'en de, ikke via anlegget. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ja da er det jo lydkilden som er problemet, lydkortet eller andre forstyrrelser fra pc'n en plass. Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Satser på et nytt lydkort da. Creative SB Audigy 2 ZS er det jeg har utpekt. Koster bare 500,- på komplett/datakjeden, og jeg trenger vel egentlig ikke noe bedre når jeg kun spiller musikk og spill. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ka sålenge du ikke driver med musikkproduksjon så duger det kortet flott. har det selv og fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå