Elendil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hva med teorien min? Den går ut på at programlederne blir mindre og mindre morsom hver gang. Der er du slettes ikkje åleine. Latterlige programledarar. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hei, Luke Lovegroove. Jeg leste nettopp på TV2-tekst-TV at det ble en ren guttefinale i årets runde. Så kom jeg på at jeg hadde sett en tråd om dette før, og søkte meg frem til denne. Hvordan stemmer dette overens med din teori? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hei, Luke Lovegroove. Jeg leste nettopp på TV2-tekst-TV at det ble en ren guttefinale i årets runde. Så kom jeg på at jeg hadde sett en tråd om dette før, og søkte meg frem til denne. Hvordan stemmer dette overens med din teori? 6094619[/snapback] Joda... Nå er det påan igjen! Det blir nok et mannlig idol i år! Men noe videre enn det, strekker ikke teorien seg. Jonas vinner nok, siden han er den "kuleste", men han Alexander er jammen ikke så gale han heller! Blir vel 51% / 49% fordel Jonas. Typis tv2 for å vise hvor jevnt det var og hvor mye din stemme har å si... bla bla bla! Endret 13. mai 2006 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Idoldeltakerne i år har så lite personlighet. Skikkelig kjedelige. Måtte ingen vinne! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Idol er og vil alltid være rævhull, STRAIGHT! Håper dette er siste sesongen med dette bedretne drittet! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dette blir kanskje litt OT, men jeg synes virkelig Idol er oppbrukt. Kurt og Alejandro, er de eneste som har hatt suksess etter Idol. Alejandro ligner forresten på prinsen i Aksepott (måtte bare få det ut ) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 synes dere idol er oppbrukt!? det er jo bare fjerde eller femte året med AKKURAT det samme som sjer hele tiden... oppbrukt, nei Idol forever!! (for de som ikke er så kjappe i hode, dette var ironi på høyeste plan) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 JAAAA ALEKS VANT OG SA HAN FORTJENTE DET! <333333333333333333333 Hvilken fantastisk fyr!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå