Gå til innhold

Likestilling i Idol?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette har blitt diskutert før på dette forumet, men det er noe jeg har tenkt på ganske lenge.

Ok.

Første året var det 2 mannlige programledere.

Andre året var det 2 kvinnelige programledere.

Tredje året var det 1 mann og 1 kvinne. Dvs perfekt fordelt!

Første året var det 2 menn i finalen.

Andre året var det 1 mann og 1 kvinne i finalen

Tredje året.... ? (2 chicks) Perfekt fordelt igjen.

Om teorien min stemmer, går Ali ut i dag! Og da stiller jeg spørsmål ved hvor mye Tv2 "styrer" sms stemmene!

Men det blir jo spennende å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite å gjøre?

hehe ;)

Er alltid noen som trekker paralleller til suspekte baktanker ved det meste. Jeg tviler på at dette ville vært noe smart trekk av tv2.

Uansett om det hadde vært så viktig med likestilling at de overstyrte sms-voten, så tror jeg de også hadde fordelt dommerene slik.

Og om alikevel de hadde overstyrt sms-voten, så ville de ha tatt en dyr risiko, som de alikevel ikke har noe igjen for.

Lenke til kommentar
Lite å gjøre?

Tror du det tok VELDIG lang tid å tenke det ut, for så å skrive det ned? nææ...

Det jeg hadde hatt i tankene lenge var at det kom til å bli en kvinne som vant i år. Det har jeg ment hele tiden...

:yes:

Lenke til kommentar

Det med programlederne kan kanskje være noe men har egentlig mine tvil. Det med konkurrentene tror jeg bare er tilfedlig, dessuten ryker Tone idag uansett! Hun kommer aldri til å komme til finalen. Men tror du bare skal la vær å tenke så mye jeg.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blitt diskutert før på dette forumet, men det er noe jeg har tenkt på ganske lenge.

Ok.

Første året var det 2 mannlige programledere.

Andre året var det 2 kvinnelige programledere.

Tredje året var det 1 mann og 1 kvinne. Dvs perfekt fordelt!

Første året var det 2 menn i finalen.

Andre året var det 1 mann og 1 kvinne i finalen

Tredje året.... ? (2 chicks) Perfekt fordelt igjen.

Om teorien min stemmer, går Ali ut i dag! Og da stiller jeg spørsmål ved hvor mye Tv2 "styrer" sms stemmene!

Men det blir jo spennende å se.

Good call! :thumbup:

Lenke til kommentar

Og Tone vinner, ja vi har jo vært der. Ikke så vanskelig å se hva som kommer:

En vinner, den andre står å ser på og nesten gråter mens den andre sier jeg trodde aldri at jeg ville komme så langt.

Bla, bla, bla... :hrm:

Edit: Sorry Ot, men det måtte ut...

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Hva med teorien min? Den går ut på at programlederne blir mindre og mindre morsom hver gang.

Den andre teorien min er at den jeg liker minst av finalistene vinner. Jeg likte aldri stemmen til Kurt (og jeg er fra Bergen, SKANDALE!!11) og Kjartan var dust. Kanskje Tone vinner? Gud forby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...