einarschau Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg skal ta kopi av hele disken i min ibm t40p. Jeg ønsker å ghoste hele disken, og dermed få med den "skjulte" partisjonen med installasjonsfiler til OS'et osv... Noen tips om hvordan jeg gjør dette? mvh Einar Schau [email protected] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 disk->image i ghost får ikke den med alt? (sjekk i ghost explorer etterpå) Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 disk->image i ghost får ikke den med alt? (sjekk i ghost explorer etterpå) Nei, det funker desverre ikke. Drar bare med seg hovedpartisjonen..... mvh Einar Schau Lenke til kommentar
Allapa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Les i bruksanvisningen.... Har gjort det, men lenge siden. Kan ikke huske at det var så vanskelig når jeg først kom igang Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er en instillig i bios som gjemmer den ekstra partisjonen.. still den til å vise partisjonen. så kan du prøve igjen mvh Espen. Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det er en instillig i bios som gjemmer den ekstra partisjonen.. still den til å vise partisjonen. så kan du prøve igjen mvh Espen. BIOSen gir 3 valg. Secure, Normal eller Disable. Husker du hvilken av disse som skal brukes? Normal er default, som ikke viser partisjon i OS'et... Disable er jo disable, og secure er.... tja...., jeg så ikke no partisjon Noen idè? Einar Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sjekk på ibm.com/support Evt. ring support, de er flinke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå