Nemesis1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 www.hardware.no Les om det nye viruset som skader pc'en din på en spesiell måte! Den går inn i dataen og sprer viruset i alle mapper! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ta med deg pyramidespill-søppelet ditt et annet sted. IKKE FØLG LINKEN FOLKENS. Lenke til kommentar
Nemesis1 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Jo, dere finner info der, se selv. Ikke hør på han som er misunnelig fordi han ikke oppdaga det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan noen banne denne gjøken? Han spammer websida si i ørten topics her. "last ned MSN8 her!!!" "nytt virus!!!!! kom hit!!!" Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan du drite og dra med spamming og reklame. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Det dreier seg også om Herbalife. Fyren har brukernavnet Doffen01 på nettklikk.no. Mon tro hva passordet hans er...har prøvd et par stykker uten hell Hvis det er den samme doffen01 som her i dette forumet, fremstår disse innleggene hansi et nytt lys: "Min idiotiske bror klarte å få meg utestengt fra favoritt nettstedet mitt, IP bannet! Er det mulig å skifte ip på en grei måte, så jeg ikke lenger er banned?" "Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe?" Endret 13. mai 2005 av zjulik Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det dreier seg også om Herbalife.Fyren har brukernavnet Doffen01 på nettklikk.no. Mon tro hva passordet hans er...har prøvd et par stykker uten hell Hvis det er den samme doffen01 som her i dette forumet, fremstår disse innleggene hansi et nytt lys: "Min idiotiske bror klarte å få meg utestengt fra favoritt nettstedet mitt, IP bannet! Er det mulig å skifte ip på en grei måte, så jeg ikke lenger er banned?" "Hvor anmelder jeg folk som tar og legger ned siden din og sperrer tilgang så du ikke får gjort noe?" Du har et poeng, Zjulik! Ligner mistenkelig mye de 2 postene Når det gjelder Nemesis1's poster: Han hadde også en annen post i "programvare" som nå selvfølgelig er stengt: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=417314 Da med posten: Internett Explorer legges ned! Ser ut som om han bare vil tulle og jeg ser ikke helt poenget med at denne posten fortsatt får "leve", er det ikke like greit å bare stenge den?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ingen poeng i at threaden skal leve videre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg