ivarhoff Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har en SE T630. Får til å overføre bilder trådløst fram og tilbake til pc'n, men savner å kunne overføre kontakter i telefonboka og SMS meldinger. Finens det noe programmer som lett lar deg rydde i telefonen fra pc'n? Vet at det følger med noe shit på CD'n orginalt, men det virker ubrukelig for meg. Tror den bare synker avtaleboka og kontaktene opp mot Outlook, og det er ikke et program jeg bruker eller ønsker å ta i bruk. Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Når telefonboka eksporteres til PC lages det en vcf fil. Denne kan åpnes i Outlook, men er ikke helt enkel å jobbe med. Får bare opp masse felter og kun den første kontakten. Åpner jeg fila som ren tekst kommer det opp masse tagger i tillegg som gjør det uoversiktlig og vanskelig å editere. Så det jeg lurte på er om det finnes et enkelt program som lister ut alle oppføringene linje for linje, og hvor det går an å editere dem direkte og få ut en ny vcf fil som kan føres tilbake på telefonen. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja det heter floats mobile agent og kan lastes ned gratis her. http://fma.sourceforge.net/ Kan gjøre endel andre kule ting også itillegg til at du kan redigere kontaktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå