Gå til innhold

Test: 17år - Kjøp av sprit på polet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten.. Vodka smaker som varm pepsi på TG... Og man får ikke lov til å kjøre bil.. Så det er jo ingen grunn til å drikke.. Men vi gjør det forde :S

Pågrunn av gruppepress.

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten.. Vodka smaker som varm pepsi på TG... Og man får ikke lov til å kjøre bil.. Så det er jo ingen grunn til å drikke.. Men vi gjør det forde :S

Pågrunn av gruppepress.

ja det stemmer, det er derfor jeg drikker ja, hadde jeg nesten glemt. :roll:

Lenke til kommentar
Kom med worklog!

All alkohol untatt rusbrus smaker piss, men jeg må innrømme at den 10. ølen er betraktelig bedre enn den første. :whistle::innocent:

da har du ikke smakt en ordentlig blanda drink du da.

og nei med drink så mener jeg ikke halvt om halvt med heimkok og appelsinjuice.

Lenke til kommentar

Det skjer ingen ting om du blir tatt. Det er lovlig for en under 18 (i dette tilfellet 20) å kjøpe alkohol. Det er derimot ulovlig å selge til en under 18/20.

Øhm nei.

Vis meg loven som sier det er ulovlig for personer under 18 å drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten..

Nå er det jo mange som faktisk liker øl da. Og ikke minst vin.

Men at mange ungdommer må presse i seg øl tviler jeg ikke på. Øl er tross alt billig og stort sett enklest å få tak i. Derfor drikker man øl selv om man egentlig foretrekker andre saker.

Lenke til kommentar
Kom med worklog!

All alkohol untatt rusbrus smaker piss, men jeg må innrømme at den 10. ølen er betraktelig bedre enn den første. :whistle::innocent:

da har du ikke smakt en ordentlig blanda drink du da.

og nei med drink så mener jeg ikke halvt om halvt med heimkok og appelsinjuice.

Hva med 50-50 med cola og vodka? :p

Nei, har ikke det gitt...

Lenke til kommentar

I min gane er det ingenting som slår en god drink og det er STOR forskjell på "sprit med blandevann" og en "drink".

Rusbrus er for jenter og pyser. Ikke smaker det godt, og ikke er det særlig økonomisk hvis man har planer om å bli full.

Det er straffbart å kjøpe alkohol for mindreårige, men man får ikke noe mer enn et forenklet forelegg tror jeg. Men hva er sjansen for å bli tatt?

Lenke til kommentar
Hvorfor er rusbrus for jenter?

Fordi det er bare de som drikker det, da må det jo være for dem? Hender en skjelden gang jeg ser en gutt med noen... enten er han 15 år, eller så har han fått den av noen andre.

Lenke til kommentar
Hvorfor er rusbrus for jenter?

Fordi det er veldig søtt, og jenter har en tendens til å like søte ting bedre enn gutter.

Jeg er ekstremt glad i søte ting jeg da! spesiellt søte jenter, men det er en annen historie det. ;)

Bundy: Hi = Hei, He = Han. så har du lært noe idag også! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...