Jarek Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ja, hva skjedde med fyren..? -Jar Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Han ble vel tatt, ellers så er han påtte full Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Han ble vel tatt, ellers så er han påtte full Det skjer ingen ting om du blir tatt. Det er lovlig for en under 18 (i dette tilfellet 20) å kjøpe alkohol. Det er derimot ulovlig å selge til en under 18/20. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det skjer ingen ting om du blir tatt. Det er lovlig for en under 18 (i dette tilfellet 20) å kjøpe alkohol. Det er derimot ulovlig å selge til en under 18/20. Øhm nei. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Dere sier at man må få folk til og kjøpe for deg, for det ikke er lovlig og kjøpte når du ikke er gammel nok. Men at en som er gammel nok og kjøper til en mindreårig, er det lov ? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten.. Vodka smaker som varm pepsi på TG... Og man får ikke lov til å kjøre bil.. Så det er jo ingen grunn til å drikke.. Men vi gjør det forde :S Pågrunn av gruppepress. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten.. Vodka smaker som varm pepsi på TG... Og man får ikke lov til å kjøre bil.. Så det er jo ingen grunn til å drikke.. Men vi gjør det forde :S Pågrunn av gruppepress. ja det stemmer, det er derfor jeg drikker ja, hadde jeg nesten glemt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kom med worklog! All alkohol untatt rusbrus smaker piss, men jeg må innrømme at den 10. ølen er betraktelig bedre enn den første. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kom med worklog! All alkohol untatt rusbrus smaker piss, men jeg må innrømme at den 10. ølen er betraktelig bedre enn den første. da har du ikke smakt en ordentlig blanda drink du da. og nei med drink så mener jeg ikke halvt om halvt med heimkok og appelsinjuice. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det skjer ingen ting om du blir tatt. Det er lovlig for en under 18 (i dette tilfellet 20) å kjøpe alkohol. Det er derimot ulovlig å selge til en under 18/20. Øhm nei. Vis meg loven som sier det er ulovlig for personer under 18 å drikke alkohol. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Lurer egentlig på hvorfor vi drikker? Øl er jo aldri godt i starten.. Nå er det jo mange som faktisk liker øl da. Og ikke minst vin. Men at mange ungdommer må presse i seg øl tviler jeg ikke på. Øl er tross alt billig og stort sett enklest å få tak i. Derfor drikker man øl selv om man egentlig foretrekker andre saker. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kom med worklog! All alkohol untatt rusbrus smaker piss, men jeg må innrømme at den 10. ølen er betraktelig bedre enn den første. da har du ikke smakt en ordentlig blanda drink du da. og nei med drink så mener jeg ikke halvt om halvt med heimkok og appelsinjuice. Hva med 50-50 med cola og vodka? Nei, har ikke det gitt... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Øl er godt Rusbrus er wannabe Litt ot her nå men Det spørs jo alltid på personalet om de er sløve og sjekker etter id osv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 I min gane er det ingenting som slår en god drink og det er STOR forskjell på "sprit med blandevann" og en "drink". Rusbrus er for jenter og pyser. Ikke smaker det godt, og ikke er det særlig økonomisk hvis man har planer om å bli full. Det er straffbart å kjøpe alkohol for mindreårige, men man får ikke noe mer enn et forenklet forelegg tror jeg. Men hva er sjansen for å bli tatt? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor er rusbrus for jenter? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor er rusbrus for jenter? Fordi det er veldig søtt, og jenter har en tendens til å like søte ting bedre enn gutter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Trådstarter Navitas87, var jo nettopp i denne tråden. Hvorfor i all verden skriver han ikke? Dreit han seg så mye ut kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Trådstarter Navitas87, var jo nettopp i denne tråden.Hvorfor i all verden skriver han ikke? Dreit han seg så mye ut kanskje? Hi got Owned.. Sikkert vare lar oss spamme her i noen måneder før han kommer med "Eh, ja jeg fikk husarrest" Eller noe annet Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor er rusbrus for jenter? Fordi det er bare de som drikker det, da må det jo være for dem? Hender en skjelden gang jeg ser en gutt med noen... enten er han 15 år, eller så har han fått den av noen andre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor er rusbrus for jenter? Fordi det er veldig søtt, og jenter har en tendens til å like søte ting bedre enn gutter. Jeg er ekstremt glad i søte ting jeg da! spesiellt søte jenter, men det er en annen historie det. Bundy: Hi = Hei, He = Han. så har du lært noe idag også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå