x871kx6167ss7 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bare s i at du så han på smisketur forgje helg, da blir det nok litt fart Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 haha! en venn av meg tåler ikke øl. så han kjøpte 15flasker rus brus. 15flakser/4=3,75L 3,75*95kr/L=356,25kr! Prøvde meg og spandere rusbrus på vennene mine på byen en gang 5 venner + 5 rusbrus til 76 kr stk = 380 deilige kroner Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 haha! en venn av meg tåler ikke øl. så han kjøpte 15flasker rus brus. 15flakser/4=3,75L 3,75*95kr/L=356,25kr! Prøvde meg og spandere rusbrus på vennene mine på byen en gang 5 venner + 5 rusbrus til 76 kr stk = 380 deilige kroner 76kr flaska?? hvor mye var det i hver? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MagE, er vel 0.33. Dyrt på byen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 haha! en venn av meg tåler ikke øl. så han kjøpte 15flasker rus brus. 15flakser/4=3,75L 3,75*95kr/L=356,25kr! Prøvde meg og spandere rusbrus på vennene mine på byen en gang 5 venner + 5 rusbrus til 76 kr stk = 380 deilige kroner 76kr flaska?? hvor mye var det i hver? Et sted mellom 0,22 - 0.30 er liksom en standar flaske... Er nå verdt å nevne at på samme sted tar dem 62 kr for 0,4 med øl (som egentlig bare er 0,3) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg blir alltid spurt om leg, butikken/polet. Liker at folk tror jeg er yngre enn jeg er :!: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg blir alltid spurt om leg, butikken/polet. Liker at folk tror jeg er yngre enn jeg er :!: Samme her. Hvis de ikke spør, viser jeg det frem uansett. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå som eg er godt over 21 år, så må man jo oppfordre til at folk følger lover og regler sjølv om ein ikkje gjorde det sjølv. Hyklersk kaller jeg det. Du forventer at unge idag skal holde seg edru når du ikke greide det for noen år siden? Jeg mener ikke at noen er hykleriske når de ber andre om å ikkje gjøre samme feil som dem selv... Nå er jeg litt usikker på om Cornel er en angrende synder og jeg har heller ingen spesielle problemer med at 18åringer drikker sprit. Men jeg kan si at jeg nå i etterpåklokskap lett kunne ha latt være å drikke før jeg var 18... Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her i trøndelag er det valig å drikke sprit fra man er 13-14 år.. Å det jo så morsomt å være på fylla hver helg! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Her i trøndelag er det valig å drikke sprit fra man er 13-14 år..Å det jo så morsomt å være på fylla hver helg! veeel...vanene du legger deg angående alkohol følger deg hele livet. dersom du begynner tidlig, er drita hver helg så vil dette mest sansynligvis forfølge deg ganske lenge, og ødelegge en del for deg. Jeg begynte å drikke smått når jeg var 17 år, og drikker av og til med venner, men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita. Tror jeg har ledd mer av de som er har vært drita, enn de av meg fordi jeg har kunnet drikke og samtidige gjøre rede for meg. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita. Det er jo så kult å drikke! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå som eg er godt over 21 år, så må man jo oppfordre til at folk følger lover og regler sjølv om ein ikkje gjorde det sjølv. Hyklersk kaller jeg det. Du forventer at unge idag skal holde seg edru når du ikke greide det for noen år siden? Jeg mener ikke at noen er hykleriske når de ber andre om å ikkje gjøre samme feil som dem selv... Nå er jeg litt usikker på om Cornel er en angrende synder og jeg har heller ingen spesielle problemer med at 18åringer drikker sprit. Men jeg kan si at jeg nå i etterpåklokskap lett kunne ha latt være å drikke før jeg var 18... Angrer nei! Drakk ikkje så mykje. Synes dataen var meir gøy og drive med enn og bli dårlig dagen etter og lite penger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita. Det er jo så kult å drikke! jeg ser ikke noe problem at jeg som 18 åring greier å ta to smirnoff ice med venner og ha en rolig og fin kveld. Men jeg greier å se problemet med fjortiss berter og ungdomsskole unger som raver rundt drita og tror de er så tøffe (minner om røykere som starter bare fordi de tror de går glipp av noe ) Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita. Det er jo så kult å drikke! jeg ser ikke noe problem at jeg som 18 åring greier å ta to smirnoff ice med venner og ha en rolig og fin kveld. Men jeg greier å se problemet med fjortiss berter og ungdomsskole unger som raver rundt drita og tror de er så tøffe (minner om røykere som starter bare fordi de tror de går glipp av noe ) Der er jo sinsykt morsomt å være drita da Det kan du jo ikke krangle på! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sikkert morsomt hvis du er fjortiss! Have fun! Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Vi er jo født samme år da.. EDIT: å du har ikke smakt alkohol?? Endret 14. mai 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har bare blitt spurt om legg en gang siden jeg fyllte 18... er litt irritert for det, siden det betyr jo at jeg kunne ha kjøpt lenge før Har enda ikke prøvd å kjøpe sprit på polet (19år) men jeg får vel prøve det en gang får 20. Folk tipper at jeg er rundt 25 år når jeg har orket å spart skjegg. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg sa ikke at jeg ikke har smakt alkohol. Sier bare at alle driver å drikker masse sprit bare for å bli drita er teit. Dere vokser sikkert ut av det. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg sa ikke at jeg ikke har smakt alkohol. Sier bare at alle driver å drikker masse sprit bare for å bli drita er teit. Dere vokser sikkert ut av det. Nå var du voksen å ansvarlig ja Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Vi er jo født samme år da.. EDIT: å du har ikke smakt alkohol?? Fjortis har ingenting med alderen å gjøre, det er en tilstand. Ser jo tydelig at du skryter over at du har drukket deg full, du har sikkert drukket et par rusbrus, og innbilt deg selv at du var full.. Når ble det kult å drikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå