Gå til innhold

Test: 17år - Kjøp av sprit på polet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha! en venn av meg tåler ikke øl. så han kjøpte 15flasker rus brus.

15flakser/4=3,75L

3,75*95kr/L=356,25kr!

Prøvde meg og spandere rusbrus på vennene mine på byen en gang :blush:

5 venner + 5 rusbrus til 76 kr stk = 380 deilige kroner :thumbdown:

76kr flaska?? hvor mye var det i hver?

Lenke til kommentar
haha! en venn av meg tåler ikke øl. så han kjøpte 15flasker rus brus.

15flakser/4=3,75L

3,75*95kr/L=356,25kr!

Prøvde meg og spandere rusbrus på vennene mine på byen en gang :blush:

5 venner + 5 rusbrus til 76 kr stk = 380 deilige kroner :thumbdown:

76kr flaska?? hvor mye var det i hver?

Et sted mellom 0,22 - 0.30 :shrug: er liksom en standar flaske... :ermm:

Er nå verdt å nevne at på samme sted tar dem 62 kr for 0,4 med øl (som egentlig bare er 0,3) :hrm:

Lenke til kommentar
Nå som eg er godt over 21 år, så må man jo oppfordre til at folk følger lover og regler sjølv om ein ikkje gjorde det sjølv.

Hyklersk kaller jeg det. Du forventer at unge idag skal holde seg edru når du ikke greide det for noen år siden?

Jeg mener ikke at noen er hykleriske når de ber andre om å ikkje gjøre samme feil som dem selv... Nå er jeg litt usikker på om Cornel er en angrende synder :p og jeg har heller ingen spesielle problemer med at 18åringer drikker sprit. Men jeg kan si at jeg nå i etterpåklokskap lett kunne ha latt være å drikke før jeg var 18...

Lenke til kommentar
Her i trøndelag er det valig å drikke sprit fra man er 13-14 år..

Å det jo så morsomt å være på fylla hver helg! :dribble:

veeel...vanene du legger deg angående alkohol følger deg hele livet. dersom du begynner tidlig, er drita hver helg så vil dette mest sansynligvis forfølge deg ganske lenge, og ødelegge en del for deg.

Jeg begynte å drikke smått når jeg var 17 år, og drikker av og til med venner, men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita.

Tror jeg har ledd mer av de som er har vært drita, enn de av meg fordi jeg har kunnet drikke og samtidige gjøre rede for meg.

Lenke til kommentar
Nå som eg er godt over 21 år, så må man jo oppfordre til at folk følger lover og regler sjølv om ein ikkje gjorde det sjølv.

Hyklersk kaller jeg det. Du forventer at unge idag skal holde seg edru når du ikke greide det for noen år siden?

Jeg mener ikke at noen er hykleriske når de ber andre om å ikkje gjøre samme feil som dem selv... Nå er jeg litt usikker på om Cornel er en angrende synder :p og jeg har heller ingen spesielle problemer med at 18åringer drikker sprit. Men jeg kan si at jeg nå i etterpåklokskap lett kunne ha latt være å drikke før jeg var 18...

Angrer nei!

Drakk ikkje så mykje.

Synes dataen var meir gøy og drive med enn og bli dårlig dagen etter og lite penger.

Lenke til kommentar
men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita.

Det er jo kult å drikke! :yes:

jeg ser ikke noe problem at jeg som 18 åring greier å ta to smirnoff ice med venner og ha en rolig og fin kveld. Men jeg greier å se problemet med fjortiss berter og ungdomsskole unger som raver rundt drita og tror de er så tøffe (minner om røykere som starter bare fordi de tror de går glipp av noe :p )

Lenke til kommentar
men greier ikke å se hensikten med å drikke meg drita.

Det er jo kult å drikke! :yes:

jeg ser ikke noe problem at jeg som 18 åring greier å ta to smirnoff ice med venner og ha en rolig og fin kveld. Men jeg greier å se problemet med fjortiss berter og ungdomsskole unger som raver rundt drita og tror de er så tøffe (minner om røykere som starter bare fordi de tror de går glipp av noe :p )

Der er jo sinsykt morsomt å være drita da :w00t:

Det kan du jo ikke krangle på!

Lenke til kommentar

Har bare blitt spurt om legg en gang siden jeg fyllte 18... er litt irritert for det, siden det betyr jo at jeg kunne ha kjøpt lenge før :( Har enda ikke prøvd å kjøpe sprit på polet (19år) men jeg får vel prøve det en gang får 20. Folk tipper at jeg er rundt 25 år når jeg har orket å spart skjegg.

Lenke til kommentar
Vi er jo født samme år da.. :ermm:

EDIT: å du har ikke smakt alkohol??

Fjortis har ingenting med alderen å gjøre, det er en tilstand.

Ser jo tydelig at du skryter over at du har drukket deg full, du har sikkert drukket et par rusbrus, og innbilt deg selv at du var full..

Når ble det kult å drikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...