Strategery Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Full rapport etter du har vært på polet. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Alltid lov til å prøve. Men det er mulig det eksisterer noen juridiske regler som sier noe annet. Svartruss, er det en relativt ny greie. Kan ikke huske at det var slike da jeg var russ. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Svartruss, er det en relativt ny greie. Kan ikke huske at det var slike da jeg var russ. Nei. egentlig ikke. Dette året er det 100 år siden russen kom. (russen er 100år i år) Alltid lov til å prøve. Men det er mulig det eksisterer noen juridiske regler som sier noe annet.Lover og regeler er til for å brytes! Full rapport etter du har vært på polet.Den er grei! Endret 13. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ikke farlig å prøve å kjøpe alkohol hvis du er enten under 18 eller 20 år. Du risikere ingen verdens ting (en av de best skjulte sannhetene i norsk lov). Alkoholloven slår derimot hardt ned på utslagsstedet som risikere å miste salgsbevillingen. Slike ting skjer av og til med f.eks. butikker og barer. Men.. Dersom du viser falsk leg og blir tatt på fersken, kan du straffes etter straffeloven. Så.. Hvis du skal kjøpe alkohol og er under aldersgrensen er det best å prøve uten falsk leg! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Nå drar jeg. Håper jeg er en flink skuespiller... Endret 13. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ..Eller bare gå inn på Meny eller noe og kjøpe seg øl Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Lykke til da! Spent på hvordan dette går. Selv hadde jeg aldri turt å gjøre noe slik i en alder av 17 år. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Slikt går ofte bra, bare man tror man lykkes. Hvis selgeren føler at det er noe som ikke stemmer, så lykkes man kanksje ikke. Frekkhet er ofte løsningen for å bryte lover og regler. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 ..Eller bare gå inn på Meny eller noe og kjøpe seg øl Er lei av og drikke meg full på øl... Jeg kommer med full raport i morgen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hehehe, jaja lykke til! håper du har fullskjegg og ser litt gammel ut da. Jeg er 24 og blir fortsatt spurt om legg på 18års plasser innimellom.. skylder på min gutteaktige sjarm! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Svartruss, er det en relativt ny greie. Kan ikke huske at det var slike da jeg var russ. Nei. egentlig ikke. Dette året er det 100 år siden russen kom. (russen er 100år i år) Svartruss er noe nytt. Før fikk ikke "liksomrussen" være det. Endret 13. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Han har dratt, men likevel. Scan området for politifolk og folk med ledninger i øret. Ha på normale klær, gjerne litt voksen stil (lån blazer av fattern), IKKE betal med visa, betal cash. Snakk normalt og høflig og ikke vært sjenert. Er 18, har handlet både vin og sprit på polet utallige ganger siden juletider (da jeg begynnte å drikke for fullt), og har bare blitt spurt etter leg kanskje 2-3 ganger. Drar jeg i dagligvarebutikk blir jeg spurt HVER BIDIGE gang. Selv ved kjøp av snus. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ahh,får skikkelig flashbacks fra fjortis perioden min ... hadde kompis som var 14 som fikk kjøpt sprit på polet... han var svær som en bjørn og hadde halveis skjegg... haha Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Drikker ikke, men jeg hadde ikke tørt og kjøpe det .. Øl går, men på polet ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er da ikke noe farlig å prøve. Man blir ikke akkurat fengsla for det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 nei er jo ikke verre en at man begynner fomle litt i lomma etter leg også sier at man har glemt det uti bilen. litt pinelig er det jo men men. har man falsk leg deriomt så blir det straffbart. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Butikken har alltid funket fett, handlet selv siden jeg var 16, kun spurt etter legg et par ganger...^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Husker at jeg ble først 18 i venneflokken og skulle liksom kjøpe øl da. Og jaggumeg hadde greid å glemme igjen ID'en hjemme.. Typisk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) nei er jo ikke verre en at man begynner fomle litt i lomma etter leg også sier at man har glemt det uti bilen. litt pinelig er det jo men men. Hm. Det sveiper ikke gjennom hodene deres at ekspeditørene hører på fjortiser som med skingrende stemmer prøver å overbevise dem om at de har glemt legg i bilen sånn ca. hundre millioner ganger om dagen? Endret 13. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Går det ikke bare ann å si nei og gå når de spør etter ID? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå