bfisk Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jees. Vi har en alkohollovgivning som klart definerer de gjeldene aldersgrensene. Alle under 23(øl)/25(sprit) bes vise legitimasjon uoppfordret, mens på forlangende plikter alle å vise legitimasjon. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Pleier å gi faen i det jeg, viser aldri med mindre de spør Har bare blitt spurt på polet 1 gang. I dagligvarebutikk har jeg aldri fått kjøpt noe som helst uten å måtte vise leg. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Regler er ikkje til for og brytes! Å jooooooooda Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Du sa at det var lovlig for en under 18 og kjøpe alkohol? Var det jeg reagerte på.Har da ikke sagt det var ulovlig å drikke det hvis man er under 18. Ok da missforstod jeg deg. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Ehh, jeg har glemt leggen min jeg".. å har du glemt leggen din det var jo trist da kan du jo ikke gå... blir lit vanskelig å gå på kneet... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Konklusjon: Hurpene i kassene på polet vil følge norsk lov om salg av alkohol til midereårige, og de vil se legg uansett hva man sier! IKKE BRA! selvfølgelig ber de om leg når du er 17 år. om det så hadde vert 18 års grense skulle du uoppfordret vise leg hvis du er under 23 år (tror jeg) og sprit mener jeg å huske var 21 års aldersgrense (eller no sånt no). de "hurpene" i kassa ville nok bare beholde jobben sin. og appåtil absolutt sitron!!! det er det fjortisene drikker. utblandet med noe skittent oppvaskvann Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Så noen som umulig kan ha vært 18 2dager før 1.mai, som kjøpte rusbrus på kiwi. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 "Ehh, jeg har glemt leggen min jeg".. å har du glemt leggen din det var jo trist da kan du jo ikke gå... blir lit vanskelig å gå på kneet... Den var tørr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå