Gå til innhold

Test: 17år - Kjøp av sprit på polet.


Anbefalte innlegg

17år, og kjøp av sprit på polet:

Hei, jeg begynner med å si at det er storfæst den 16 mai.

Siden jeg ikke har fåt noen til å kjøpe meg sprit, tenkte jeg at jeg skulle teste hvor enkelt det er for en 17år gamel russ å kjøpe sprit.

Det kan jo ikke være så vanskelig!

 

Kom gjerne med tips!

Tror dere jeg kan klare det? Dette kan bli en STOR seier for oss mindreårige! :tease:

 

(Blir kanskje å lage en worklogg):p

 

Ønsk meg lykke til!

mvh

Kristian, 17år og tørst.

 

 

EDIT: Her får du se hvordan det gikk!

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17 år gammel russ?

Genibarn eller noe sånt.

Jeg trodde man var 18-19 når man var russ.

 

Forøvrig er det bare å late som du vet hva du skal, og helst ikke gå i et selvbetjeningspol. Titt betjeningen rett inn i øynene og ikke overspill.

 

Gikk fint for meg når jeg var 16, så det må vel funke for deg og. :)

Lenke til kommentar

Sier at jeg har legg i bilen som står en kilometer fra polet. Hvis jeg ikke klarer å kjøpe så sier jeg bare at de må legge varene på andre siden av disken. Så kommer jeg tilbake om en halvtime med legg. (noe som jeg ikke blir å gjøre)..... Forklarer hele planen i morgen. Da har jeg vert på polet:P

 

Kom med tips! :p

Lenke til kommentar
Ikke kjøp i russeklærne :p

Hvorfor det? :ermm:

Jeg ville klart spurt om leg til en svartruss.

Hvorfor til en svartruss?

normale svart russ er elever som går ut av vk1 og inn i lære , liksomruss kalles det :D eller lekeruss , da di ikke kommer inn på byen :D , jeg var svartruss , men da var jeg 20 :p ,

Lenke til kommentar

Skal du virkelig lure noen så drar du frem visaet og satser på at de ikke er god i hoderegning. "nei, jeg har glemt legget i bilen" er veldig veldig oppbrukt. Å vifte med bilnøklene funker heller ikke. Har du bilnøkler så har du såklart sertifikat å vise. Ville kanskje heller satset på å kjøpe drikke som det er 18årsgrense på. Det er større sjanse for å greie å lure til seg noe drikke i en dagligvarebutikk

Lenke til kommentar

Hva tror dere om disse replikkene?

 

(jeg roter i lommene etter legg)

...Farsken, jeg vet at dette høres utrolig dumt ut, og at du sikkert ikke vil tro meg. Dette er ikke et forsøk på å lure deg. Men jeg har setifikatet i blien, den står parkert med storsenteret(som er 800meter unda). Jeg har det utrolig travelt, jeg skal på jobb. Jeg har handlet flere ganger med legg her. Kan jeg ikke bare vise deg legg nesten gang?...

 

Går alt til helvette, så sier jeg at de får sette flaskene bak disken. Så komer jeg tilbake om 20 minutt...

 

Hva mener dere? Noen andre replikker dere vil dele med meg/oss?

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...