Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) 17år, og kjøp av sprit på polet: Hei, jeg begynner med å si at det er storfæst den 16 mai. Siden jeg ikke har fåt noen til å kjøpe meg sprit, tenkte jeg at jeg skulle teste hvor enkelt det er for en 17år gamel russ å kjøpe sprit. Det kan jo ikke være så vanskelig! Kom gjerne med tips! Tror dere jeg kan klare det? Dette kan bli en STOR seier for oss mindreårige! (Blir kanskje å lage en worklogg) Ønsk meg lykke til! mvh Kristian, 17år og tørst. EDIT: Her får du se hvordan det gikk! Endret 15. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 17 år gammel russ? Genibarn eller noe sånt. Jeg trodde man var 18-19 når man var russ. Forøvrig er det bare å late som du vet hva du skal, og helst ikke gå i et selvbetjeningspol. Titt betjeningen rett inn i øynene og ikke overspill. Gikk fint for meg når jeg var 16, så det må vel funke for deg og. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Det er et selvbetjenings pol. Blir 18 i sommer. Yrkesskole 2år.... Som sakt: er man russ da tror folk at man er eldere en man er... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva gjør du hvis du blir busta? Løper? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Sier at jeg har legg i bilen som står en kilometer fra polet. Hvis jeg ikke klarer å kjøpe så sier jeg bare at de må legge varene på andre siden av disken. Så kommer jeg tilbake om en halvtime med legg. (noe som jeg ikke blir å gjøre)..... Forklarer hele planen i morgen. Da har jeg vert på polet:P Kom med tips! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Hvorfor det? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Polet er stengt i morgen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Hvorfor det? Jeg ville klart spurt om leg til en svartruss. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Polet er stengt i morgen Jeg kjøper i dag! Jeg ville klart spurt om leg til en svartruss. Da får jeg finjustere litt på planen min.. Får ta med meg et ekstra sett med kler til byen, når jeg skal kjøpe... Endret 13. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Hvorfor det? Jeg ville klart spurt om leg til en svartruss. Hvorfor til en svartruss? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fordi svartruss ofte ikke er 18 år engang. En normal oppegående person vet at russ som oftest ikke er 20 år eller eldre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Hvorfor det? Jeg ville klart spurt om leg til en svartruss. Hvorfor til en svartruss? normale svart russ er elever som går ut av vk1 og inn i lære , liksomruss kalles det eller lekeruss , da di ikke kommer inn på byen , jeg var svartruss , men da var jeg 20 , Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skal du virkelig lure noen så drar du frem visaet og satser på at de ikke er god i hoderegning. "nei, jeg har glemt legget i bilen" er veldig veldig oppbrukt. Å vifte med bilnøklene funker heller ikke. Har du bilnøkler så har du såklart sertifikat å vise. Ville kanskje heller satset på å kjøpe drikke som det er 18årsgrense på. Det er større sjanse for å greie å lure til seg noe drikke i en dagligvarebutikk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 pass på å ikke se ned mens du kjøper og slik det så burde det funke.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ikke kjøp i russeklærne Hvorfor det? Fordi det er 20 år på sprit... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Latterlig. Få heller noe til å kjøpe for deg. De fleste kjenner noen som er 20 år og eldere. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Hva tror dere om disse replikkene? (jeg roter i lommene etter legg) ...Farsken, jeg vet at dette høres utrolig dumt ut, og at du sikkert ikke vil tro meg. Dette er ikke et forsøk på å lure deg. Men jeg har setifikatet i blien, den står parkert med storsenteret(som er 800meter unda). Jeg har det utrolig travelt, jeg skal på jobb. Jeg har handlet flere ganger med legg her. Kan jeg ikke bare vise deg legg nesten gang?... Går alt til helvette, så sier jeg at de får sette flaskene bak disken. Så komer jeg tilbake om 20 minutt... Hva mener dere? Noen andre replikker dere vil dele med meg/oss? Endret 13. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ingen unnskyldning. Har du ikke legg og betjeningen er i tvil så har de rett og slett ikke lov til å selge deg noe som helst. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Men det er lov å prøve! Ikke sant Går det til helvette så gjør det det... Endret 13. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå