Jaffe Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har nettopp fått meg en Nokia 3230, og har sett litt på bildene tatt med den på PC'en. Det er alt for mørke farger på bildene! Alle bildene er tatt ute. Er det noen instillinger for dette? Har ikke funnet noen instillinger for det på kameramenyen... Endret 13. mai 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bildene blir mørke vist det er mye sol. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har nettopp fått meg en Nokia 3230, og har sett litt på bildene tatt med den på PC'en. Det er alt for mørke farger på bildene! Alle bildene er tatt ute. Er det noen instillinger for dette? Har ikke funnet noen instillinger for det på kameramenyen... Da må det være noe galt med kameraet på telefonen din, bilder jeg tar ut med min 3230 blir utrolig bra! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Alle er tatt i sollys, ja... Fan... Håper ikke det er noe galt med kameraet på den! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvis du tager billeder i modlys bliver de meget mørke. Det sker også på mange digitalkameraer, så prøv at tage nogle bileder med solen i ryggen og se om de bliver bedre. Hvis ikke kunne det virke til at kameraet ikke fungerer optimalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå