Gå til innhold

Brothers in Arms: Road to Hill 30 og aim

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettopp dette spillet, men jeg ble litt skuffet. For det første så er det jo ikke mulig å treffe folk med mindre de står rett foran deg uten dekke. Selv om halve fyren stikker opp bak en mur så bommer man til tross for at kornet sitter midt på kroppen hans. Er dette noe det går ann å fikse?

Et annet spørsmål jeg har er hva den oversiktsmodusen er godt for? Hittil har jeg bare klart å gå ut og bevege kameraet i sirkel rundt personen min, noe som gir meg et langt fra bra overblikk over situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns aimen er svært vanskelig, men på en måte er dette bra, da er jo spillet mye mer sannsynlig!

Så jeg syns det er bra at Brothers In Arms har så vanskelig aim, fordi da blir spillet mye mer noe for seg selv og det er litt utfordning! :hmm:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det moro med litt utfordring :) Problemet er at BiA er en stor ufordring på grunn av mange unødvendige ting. Som for eksempel at teamet ditt er fullstendig idiotiske og løper ut i åpen ild når du ber dem sette seg rolig ned bak en mur.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det moro med litt utfordring  Problemet er at BiA er en stor ufordring på grunn av mange unødvendige ting. Som for eksempel at teamet ditt er fullstendig idiotiske og løper ut i åpen ild når du ber dem sette seg rolig ned bak en mur.

DET stemmer :!:

Lenke til kommentar
vis du ser gjennom sikte(e knappen) så treffer du mer nøyaktig, det er sikkert laget slik at det skal være realistisk.

jeg bruker alltid sikte, men det hjelper ikke dessverre. Jeg er stor tilhenger av ww2 spill, og spesielt de hvor man har nettopp denne typen sikte, men her virker det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...