~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som skal? Har billetten klar og håper det blir like bra som i fjor. I år kommer vel Turboneger til å rocke *glede seg* www.oyafestivalen.no Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Personlig gleder jeg meg voldsomt til Garnerlosjen - og selvfølgelig Thulsa Doom Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Gleder meg sykt til Gartnerlosjen. Samt Turbonegro og Thulsa Doom. Får håpe det blir sol og fint vær. Ikke noe slår en kald pils og live musikk i solskinn Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Vurderer å ta turen OM noe kræsjer med Sonic Youth(de skal spille to konserter, skal uansett se en av de.). For da kan jeg se Sonic Youth i Norge og noe annet i Roskilde. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skal dit på lørdagen Franz Ferdinand og Sons and Daughters er vel de beste Hadde dessverre ikke tid for torsdagen da, skulle likt å se Kings of Convenience Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Mange som ikke har peil hva Sonic Youth er? Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sonic Youth er et av de råeste bandene som kommer på Øya i år, sammen med Turboneger. Forøvrig var Sonic Youth et av Nirvana's store innspirasjonsband. Helt rått band. Gleder meg Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Øyafestivalen skrives forresten i ett ord Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Anbefaler sterkt å sjekke ut Apples in stereo som spiller på Øyanatt torsdag, tror jeg det var, grommusikk er beskrivende. Ellers vurderer jeg nesten å drite i planene om å flytte til Trondheim og Ntnu, og heller fortsette på kjipe blindern til fordel for årets program på øya. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Om jeg har nok penger når resten av ferien er betalt, kjøper jeg kanskje et dagspass for torsdag eller lørdag. Omtrent når er det det begynner å bli utsolgt? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Skulle gjerne vært der, men har ingen penger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Skal nok til Øya, ja. Var helt sinnsykt bra i fjor. Får håpe på bra vær og billigere øl i år. Sonic Youth blir skamfett. Kan bli gøy å se the Polyphonic Spree også, gla-hippiestemning alll the way. Endret 14. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Har ikke hørt noe av Sonic Youth, får se om jeg finner noe på den Istore eller hva den heter. Har festivalpass, som ifjor PS- Har ikke tatt av festiaval passet fra ifjor, skal ha det på helt til det faller av eller øya blir pop festival. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Har ikke hørt noe av Sonic Youth, får se om jeg finner noe på den Istore eller hva den heter. Har festivalpass, som ifjor PS- Har ikke tatt av festiaval passet fra ifjor, skal ha det på helt til det faller av eller øya blir pop festival. Washing Machine, Daydream Nation, Confusion is sex og Dirty..syke plater du må få med deg av Sonic Youth. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Har ikke hørt noe av Sonic Youth, får se om jeg finner noe på den Istore eller hva den heter. Har festivalpass, som ifjor PS- Har ikke tatt av festiaval passet fra ifjor, skal ha det på helt til det faller av eller øya blir pop festival. Washing Machine, Daydream Nation, Confusion is sex og Dirty..syke plater du må få med deg av Sonic Youth. Takk =) får gjøre litt hjemme lekser før festivalen da.. Noen som har komentarer til de andre bandene som kommer i år? Har ikke vært borte i så mye av det. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 jeg skal. egentlig bare for å se på turboneger. det er en av de få sjansene å se dem i oslo-området for en som er under 18... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå