flaten1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Min datter har lyst på ny telefon, og har bestemt seg for Samsung E720. Denne er foreløpig veldig dyr (skal være med Djuice Magnum) og jeg foreslo derfor E700. Hun påstår at E700 ikke kan sende bilder /overføre bilder blant annet. Hvilke store forskjeller er det mellom disse to telefonene? -Og er det verdt merutgiften med å kjøpe E720? Hun HAR bestemt seg for kamskjelltelefon med bra kamera/video-funksjon, og helst blåtann. Øivind Lenke til kommentar
El chico Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvis du vil ha med videofunksjon og helst blåtann er ikke E700 noe alternativ. Det stemmer at du ikke kan overføre bilder til andre mobiler med Ir. Du må sende det som MMS. Hvis du skal overføre bilder til PC, så går det helt utmerket vha Ir. E720 har også MP3 som datteren din sikkert vil sette pris på? ;-) El chico Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Nå aner jeg ikke hvor billig E700 har blitt, men det er i hvert fall STORE forskjeller: - E720 har endel bedre skjerm. - E720 har mye bedre kamera. - E720 støtter sending av bilder via Bluetooth, til andre mobiler og data. Den støtter dog ikke IR. - E720 har ca. 90 mb lagringsplass, altså omtrent tidoblet. - Menyen i E720 er endel forbedret - Støtten for java-programmer er forbedret Som sagt, jeg aner ikke prisforskjellen, men E720 er ganske mye bedre. Endret 14. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 med tele45 så er det vel 2590 kroner for telefonen. E700 hadde de ikke. I mine øyne er E720 et bedre valg Lenke til kommentar
voice- Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 - E720 støtter sending av bilder både via IR og Bluetooth, til andre mobiler og data Nå tok du deg munne for full, arehei, for E720 støtter ikke IR i det hele tatt. Men det stemmer at E720 er en ganske mye bedre telefon enn E700. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Kan ikke sammenlikne de to engang. E700 er utdatert. Tilogmed etterkommeren E710 har gått ut av normalt salg. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Sitter her selv med en 720 i hånda, det første jeg tenker er: Fy Faen for en stilig telefon. Så åpner jeg skjermen: Hmmm deilig klarhet og fargedybde. Jeg går inn på menyen, deilig logisk oppsett. 3x3 ikoner( Samtaleinfo, Telefonbok, Aplikasjoner, Wap, Meldinger, Filbehandling, Kalender, Kamera og Innstilling) Man prøver automatisk kameraet først og det intrykket man får er: WOW er det mulig og ta så bra bilder med et 1,0 MegsPixel kamera på en mobil. Svaret er JA.. Bildene blir bra når man ser de på større skjermer som pc skjerm. Hvis man først kjøper denne telefonen må man nesten ha med en blutooth adapter for å få overført bilder, videoer og andre morsomme saker. Kort om menyen::: Samtaleinfo: Informasjon om Hvem og når du har ringt, hvem som har ringt, forskjellige tider og kostnader Telefonbok: Kontakter( opptill 1000), med forskjellige telefon nummere, epost, fax og eget visittkort. Apligasjoner: Java spill, Mp3 spiller, Lydopptak, verdensklokke, alarm, PIM-synk, klalkulator, Konverteringer fra noe til noe( Valuta, temperatur, volum osv.) Wap: Wap tillgang med mer. Meldinger: Sms, mms, epost klient. Filbehandling: Valg av ringetoner, bakgrunnsbilde både på TFT og OLED, Videoer og musikk( Mp3) Kalender: dag for dag, uke for uke eller måned for måned. Kamera: Ta Foto, filme, legge til rammer eller effekter. Innstillinger: Lyd, tid, dato, bluetooth, nettverk, sikkerhet eller de vanlige telfon instillingene. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 - E720 støtter sending av bilder både via IR og Bluetooth, til andre mobiler og data Nå tok du deg munne for full, arehei, for E720 støtter ikke IR i det hele tatt. Men det stemmer at E720 er en ganske mye bedre telefon enn E700. Beklager så meget. Takk som rettet på meg Endrer posten min nå. Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Takk for hjelpen alle sammen! Det blir nok en E720... Øivind Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 bare lurer på en ting... Hvor gammel er datteren din? Sånn i forhold til om det blir Overkill... Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hun er 15 år. "Kravene" hennes er clamshell, godt kamera m/videofunksjon og bluetooth. Øivind Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hun er 15 år. "Kravene" hennes er clamshell, godt kamera m/videofunksjon og bluetooth. Øivind Da er 720 et godt valg. Kameraet er godt og videofunksjonen er bra til å være på en mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå