Mafo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ukens flørt: Penck Denne uken har vi plukket ut en telefon som er utformet av designbyrået Makoto Saito, og som er en del av KDDIs serie av designmodeller. Maskinvaren er det imidlertid Hitachi som står bak. Her er Penck. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Dere vet at dere har skrevet om nesten nøyaktig samme tlf før? http://amobil.no/art.php?artikkelid=13672 Men dette er en veldig fin mobil. Var veldig (avstands)forelsket i denne da den var ny. Endret 13. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Utrolig fin når den var lukket. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 EGGMOBIL!!!! EGgmobiler ruler! Nydelig ukens flørt! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) bblllllllllllææææ den var gør stygg Endret 13. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har sett den før, og den er utrooolig pen. Hvis noen finner en mer stilren telefon en det, let me know! Jealei: (rettningslinjene) #10: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Endret 13. mai 2005 av SumSar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Æsj, den likte jeg ikke. Men den var litt tøff når den var klappa sammen, men den var litt ... kjedelig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Synes det så ut som en mobiltelefon som kunne tenke seg å komme opp til en, stryke seg langs beina dine og bli din venn. En koselig eggobil med andre ord. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Aaaaah.. Eggmobiler Den var skikkelig tøff! Søteste flørten på lenge! :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 dumt spørsmål men er ikke teksten "doble stereohøytalere" smør på flesk? en kan jo ikke få stereolyd med bare en høyttaler eller så var det en grei designtelefon, men siden undertegnede velger mobil etter hva innmaten er først og fremst (og så pris, design får så være så lenge den ikke ser ut som noe fra mobilens barndom )... Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pen den, hvertfall i lukket form. Men, er det ikke mulig å få en ukens flørt som er under 100 gram en gang? Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe denne til kjæresten min. Noen som vet hvor jeg får tak i den (har den kommet ut enda?) og hvor mye den koster? Hadde satt pris på et svar fra dere i amobil som har lagt ut denne artikelen. Mvh Nattaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg