Skateee Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som kan gi meg noen synspunkter på denne MP3 spilleren? Lurer på om jeg skal kjøpe en! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Heisann Hatt denne spilleren en måneds tid nå, er storfornøyd! Var litt problemer med firmware i begynnelsen, men dettte er heldigvis rettet nå. Du kan velge mellom å bruke en slags iTunes-sak(iriver+ eller Windows Media Player 10) som jeg synes er crap, eller så kan du overføre musikken til spilleren som en flyttbar disk(vanlig windows utforsker). Lyden er knall(bruker PortaPro), de medfølgende øreproppene(Sennheiser et-eller-annet) skal visst være bra hvis du liker denslags. Genialt med direkte opptak fra radio -> Mp3. Greit med diktafon også hvis du trenger det. Kan også lese textfiler og vise bilder(ikke den største nytteverdien da men....). Alt i alt synes jeg spilleren er meget god, batterilevetiden er på ca. 12 timer. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hvor bra er skjermen? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Nå er det vanskelig å si HVOR bra skjermen er... må ha noe å sammenligne med da i så fall. Jeg synes den er bra nok til sitt bruk, er jo mest en "greie" det med fargeskjerm da...hadde funka like bra med svart/hvitt e.l. Du har sikkert sett bilde av hvordan skjermen ser ut. Slik ser den kanskje ikke så overraskende ut i virkeligheten også... Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hvilken mobil skjer vill du si den ser ut som liksom? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det aner jeg ikke...ekke no mobilfantast akkurat Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Da er den bestilt sammen med Shure e2c så kommer med en kort omtale senere! Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg syns også denne spilleren så interessant ut. Har sett litt på zen micro, er denne fra iriver mye bedre? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Får den i morgen, skal fortelle om den da, men søk på google etter omtaler! den får meget bra omtaler fra 8.5 til 10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå