Gå til innhold

Iriver H10 Synspunkter/erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

Hatt denne spilleren en måneds tid nå, er storfornøyd! Var litt problemer med firmware i begynnelsen, men dettte er heldigvis rettet nå.

Du kan velge mellom å bruke en slags iTunes-sak(iriver+ eller Windows Media Player 10) som jeg synes er crap, eller så kan du overføre musikken til spilleren som en flyttbar disk(vanlig windows utforsker).

Lyden er knall(bruker PortaPro), de medfølgende øreproppene(Sennheiser et-eller-annet) skal visst være bra hvis du liker denslags.

Genialt med direkte opptak fra radio -> Mp3. Greit med diktafon også hvis du trenger det. Kan også lese textfiler og vise bilder(ikke den største nytteverdien da men....).

Alt i alt synes jeg spilleren er meget god, batterilevetiden er på ca. 12 timer.

Lenke til kommentar

Nå er det vanskelig å si HVOR bra skjermen er... må ha noe å sammenligne med da i så fall. Jeg synes den er bra nok til sitt bruk, er jo mest en "greie" det med fargeskjerm da...hadde funka like bra med svart/hvitt e.l.

Du har sikkert sett bilde av hvordan skjermen ser ut. Slik ser den kanskje ikke så overraskende ut i virkeligheten også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...