Øystein.F. Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det makabre ekornet er tilbake i nesten nøyaktig det same eventyret som skapte kvalmande ubehag på Nintendo 64. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hihi! Artig liten skrulle han der Lenke til kommentar
shabador Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Gleder meg som en unge til dette spillet. Elsket Conker's Bad Fur Day. (Og det er det jeg gleder meg til; Adventure/Platform spillet i redesignet utgave. Gir blaffen i FPS spillet.) Men likte ikke helt tanken på at de skal ha satt på sensur på Conker. Banningen og spydighetene i det spillet var akkurat passe for å få frem personlighetene på de diverse merkverdige kreaturene i den verdenen. Dersom det kommer en haug med BLEEP over alt i denne nye versjonen, så får jeg en dårlig amerikansk talkshow følelse over det hele. Endret 18. mai 2005 av shabador Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 Omtrent alt er bleepa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg