Gå til innhold

Xbox 360 er offentliggjort (Xbox 360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som synes denne maskinen er noe av det styggeste underholdningsbransjen har sett på mange år? Da jeg så de "lekkede" bildene (tør vedde på at Microsoft selv slapp dem) tenkte jeg: "Dette jo bare være sludder og pølsevev. Ingen kan vel med æren i behold utforme noe så frastøtende?"

Hva er det du snakker om? Denne går jo samtlige spillkonsoller hittil en høy gang; herlig å endelig bli kvitt leketøys-looken synes jeg.

Den ser ut som den er laget i Photoshop.

Ja, når du ser den ''in real life'' får du bekreftet at den er laget i Photoshop :roll:

Det er ikke poenget. Synes bare det er noe ekkelt med de blidene. De minner ikke om profesjonelt arbeid, men snarere noe en halv-fanboy har klippet og limet sammen på 30 minutter. De ser så falske ut, spesielt den store, heslige, grønne knappen i fronten. Linjene er dessuten fæle og maskinen mangler særpreg. Får bare håpe folk her har rett i at den ser bedre ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes denne maskinen er noe av det styggeste underholdningsbransjen har sett på mange år? Da jeg så de "lekkede" bildene (tør vedde på at Microsoft selv slapp dem) tenkte jeg: "Dette jo bare være sludder og pølsevev. Ingen kan vel med æren i behold utforme noe så frastøtende?"

Hva er det du snakker om? Denne går jo samtlige spillkonsoller hittil en høy gang; herlig å endelig bli kvitt leketøys-looken synes jeg.

Den ser ut som den er laget i Photoshop.

Ja, når du ser den ''in real life'' får du bekreftet at den er laget i Photoshop :roll:

:!: :p

Lenke til kommentar

Det er ikke poenget. Synes bare det er noe ekkelt med de blidene. De minner ikke om profesjonelt arbeid, men snarere noe en halv-fanboy har klippet og limet sammen på 30 minutter. De ser så falske ut, spesielt den store, heslige, grønne knappen i fronten. Linjene er dessuten fæle og maskinen mangler særpreg. Får bare håpe folk her har rett i at den ser bedre ut i virkeligheten.

Det er jo fordi de bildene er en photoshoppa modell som xbox folka har spredd for å skape rykteflom!

 

se på de ekte bildene så ser du bedre at den faktisk er ganske lekker.

(kilde www.xbox360.com)

post-75-1116125172_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Siden 1080 er interlaced skal det visnok ikke være en så stor forbedring fra 720p som er progressive scan. Noen her som har sett forskjellen?

jeg har sett massevis av filmer i begge format, og personlig synes jeg bildekvaliteten er absolutt best i 720p. Dette er fordi 720 vises i progressiv scan, som vil si at for hvert 1/60 dels sekund vises hele bildet altså 1280x720, mens for hvert 1/60 sek for 1080i vises bare halve bildet altså 1920x540, så med andre ord "mister" man halvparten av bildet og totalt sett dårligere bildekvalitet. merkes spesiellt godt i filmer med hurtige scener og mye action.

 

men når forhåpentligvis 1080p blir en standard for neste generasjon dvd, så er det ingen tvil om hva som er best :=)

 

EDIT: og btw, så synes jeg det nye Xboxen ser rålekker ut!

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Blir det mulig å modde Xbox360?

ja, jeg har min moddet allerede med den nyeste Xecuter 360 chippen..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Blir det mulig å modde Xbox360?

ja, jeg har min moddet allerede med den nyeste Xecuter 360 chippen..

Og jeg har satt inn en 10TeraByte harddisk inn i min Xbox360 som jeg kjøpte på Qxl

 

 

 

 

Men jeg tror nok at det ikke tar lenger tid før vi får den første modda 360'n

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

nei håper det ikke tar lange tida.. det jeg er mest spent på er hvordan de gjør det med harddisk oppgradering. ikke faen om jeg har råd til og kjøpe en stor 2,5" disk.

 

og håper de raskt kommer med en ok chip at det ikke blir slik som med ps2 når den først kom.. tok jo år og dag før en brukbar chip var på markedet.

Lenke til kommentar

Hva funksjoner gir den chip'en, og hva koster de? :)

du kødder ikke sant?

 

for det første så er det ingen som har xbox 360 enda, og det er hvertfall ingen som har noen chip til xbox 360.

 

La oss vente til burken har kommet ut på markedet så får vi se hvordan det blir med chipping. helt sikkert noen som klarer komme opp med en fin løsning etter noen måneder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det blir spennende å se om microsoft har laget en eller annen llur løsning for å hindre ripping av spill o.l.

Ja, lurer på det jeg også.

 

Så dere tror det vil komme en modchip så man bruke spill man har tatt backup av? Og kan man "lagre" spillet på harddisken slik at man slipper å bruke dvd'n?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...